• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    NeedfulThings skrev 2014-08-17 20:59:33 följande:
    Mitt slipsbidrag Glad

Heeeelt j-vla sanslöst...vilken fin slips...!!
    Ärligt, ett av  vackraste,finaste par bröst jag nånsin sett...Glad
  • Anonym (Snuskig)
    pickaxe skrev 2014-08-18 14:09:23 följande:

Joinar toabusgänget :)

Det gör du rätt i! Busigt och tjusigt:)
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-08-18 12:57:55 följande:
    Ah, där har vi det.. Jag trodde det skulle passa bättre med vita;) 

Sen kanske jag får skyla brösten också...

.... Bättre?Flört
    Din kropp är så fantastisk att se på att du egentligen inte behöver visa brösten för att mitt huvud ska trilla av...men det går inte att komma ifrån att om man väl har sett dem vill man inte att du någonsin ska skyla dem igen... Glad
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-08-18 14:04:29 följande:
    Tror inte jag behöver fundera på min läggning längre Flört Vilken fantastisk kropp du har!
    Åh, herregud, ni två tillsammans, med de kropparna ni bägge är välsignade med...tiden skulle stanna och så även mitt hjärta... Oskyldig
  • NeedfulThings
    Mattias39 skrev 2014-08-18 14:12:54 följande:
    Heeeelt j-vla sanslöst...vilken fin slips...!! smile5.gif
    Ärligt, ett av  vackraste,finaste par bröst jag nånsin sett...Glad
    Tack! Ja jag gillar den Flört

Ta och kika in i mitt galleri, där finns det tuttar så det räcker och blir över Tungan ute
  • NeedfulThings
    ÄngDal skrev 2014-08-18 14:21:03 följande:
    Åh, herregud, ni två tillsammans, med de kropparna ni bägge är välsignade med...tiden skulle stanna och så även mitt hjärta... Oskyldig
    Vad synd att hon är upptagen då Flört Eller tur kanske om ditt hjärta inte skulle klara av det Solig
  • Västman
    Amys skrev 2014-08-18 12:07:00 följande:

Gick till jobbet så här idag, tror jag glömde någotDrömmer 

Vilken kropp!
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-18 14:36:30 följande:
    Tack! Ja jag gillar den Flört

Ta och kika in i mitt galleri, där finns det tuttar så det räcker och blir över Tungan ute
    Tack för tipset. Det få bli dagens kvällsnöje att se fram emot :)
  • NeedfulThings
    Zack skrev 2014-08-18 14:41:21 följande:
    Tack för tipset. Det få bli dagens kvällsnöje att se fram emot :)
    Jag ger inte vem som helst tillträde dit Flört
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-18 14:47:50 följande:
    Jag ger inte vem som helst tillträde dit Flört
    Aha, men då kanske jag kan be dig om att sända mig ett ansökningsformulär, så ska jag fylla i det efter bästa förmåga ;)....ett tillträde till det galleriet måste ju vara var mans dröm :)