• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ronga
    goaskalice skrev 2014-09-03 19:41:25 följande:
    Din snygga kropp och snygga bilder har varit saknade här i tråden!
    Dito!

Visa något nu!! =)
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (Tanten)
    rackata skrev 2014-09-03 20:12:00 följande:

Herregud min skapare  :D

Synd att du är anonym, annars hade du fått ett uppskattande PM ;)

Och det skulle vara?
  • LostInTranslation
    goaskalice skrev 2014-09-03 19:42:56 följande:
    O'boy smile1.gif
    Ohh'girl...Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-03 18:45:14 följande:
    Har du deffat lite? smile2.gif
    Nejdå, bara tränat på att dra in magen... Oskyldig
  • Anonym (Den stora)
    ensamärstark skrev 2014-09-03 18:41:01 följande:

Fasen vilka snyggingar ni är allihopa! inte haft tid att kommentera allihop, men sköna är ni!

Vilken härlig kropp du har!
  • LostInTranslation
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-09-03 19:08:26 följande:
    Man tackar
    Ohh så bönan är också en stygg tant!! Skönt att du är en av alla vackra kvinnor här som äntligen kommer ut som tant.....och stygg Kyss
    NyttNamn skrev 2014-09-03 19:19:42 följande:
    Helt plötsligt blev jag en tant... En stygg sådan... smile2.gif  

Det är tur du inte postar bilder så ofta, för då skulle jag nog fan vara blind - du är så snygg att det gör ont i mina ögon!!   smile2.gif  
    Du gör dig perfekt som stygg tant du med tror det är fler som har det i sig än man kan ana... Om man i nte redan är det kan man ju ta ut det i förskott... Tackar ödmjukast men jag tror ögondroppar hade gjort susen...
    NeedfulThings skrev 2014-09-03 19:33:42 följande:
    Nu är jag ju visserligen ingen tant men ändock stygg så jag tittar lite jag med :P
    Det kommer en dag då även du kommer sälla dig till de stygga tanternas sällskap, men tills dess tycker jag du är HELT okej som du är... Kyss

• stief84
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-03 20:09:42 följande:

Med mindre blir jag avstägd .

Får hemskt gärna visa privat, vore en fantastisk upplevelsen.

:)
  • Anonym (Tanten)

Hur gör man då?

stief84 skrev 2014-09-03 20:33:29 följande:

Får hemskt gärna visa privat, vore en fantastisk upplevelsen.

:)

• Anonym (nyfikenienstrut)
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-03 20:19:34 följande:
    Och det skulle vara?
    En bild som skulle få mig avstängd Flört
  • Anonym (Den stora)
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-03 20:09:42 följande:

Med mindre blir jag avstägd .

Avstängd vill vi ju inte att du ska bli, men man är ju sjukt sugen på att se mer härliga bilder på dig!