• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MrMom
    goaskalice skrev 2014-09-05 07:37:11 följande:
    Tack, ja de är rätt maffiga smile2.gif

Så här vinkade jag av maken idag och så här hälsar jag tråden god morgon smile1.gif

(ja jag har många linnen och tröjor som lätt kan dras ned av någon anledning smile5.gif )
    Saknar ord..... Flört 
    De är underbart vackra!
    Provade gruppsex förra veckan, de andra grupperna verkade ha kul. Men det var så ensamt i min .......
  • goaskalice
    grumlig skrev 2014-09-05 07:39:50 följande:

Wow...härligt att vakna till, så läckra tuttar du har goaskalice...verkligen godis för ögonen :) .

Västman skrev 2014-09-05 07:50:57 följande:

Jag förstår inte hur han kan åka ifrån don skönhet när du vinkar av honom klädd så, är så nyfiken på vilken storlek de har. Puss på dem.

75D brukar jag kunna klämma in dem i.
    straight arrow skrev 2014-09-05 07:52:37 följande:

Mycket vackert, både som avsked och hälsning... fast med en sån syn skulle jag inte vilja lämna!

Är det så? Då förstår jag varför han säger "Nu är du bara elak" när jag tar fram dem när han ska gå..

Push it
  • jompen6
    grumlig skrev 2014-09-05 07:39:50 följande:

Wow...härligt att vakna till, så läckra tuttar du har goaskalice...verkligen godis för ögonen :) .

Vilka fantastiska bröst du har!
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-05 08:43:09 följande:

75D brukar jag kunna klämma in dem i.Är det så? Då förstår jag varför han säger "Nu är du bara elak" när jag tar fram dem när han ska gå..

Haha, jag förstår honom precis ;)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Äventyrlig86
    goaskalice skrev 2014-09-05 07:37:11 följande:
    Tack, ja de är rätt maffiga

Så här vinkade jag av maken idag och så här hälsar jag tråden god morgon

(ja jag har många linnen och tröjor som lätt kan dras ned av någon anledning )
    Hej! Stora tunga bröst är det härligaste som finns. Grym läckert!
  • Snuskig1
    straight arrow skrev 2014-09-05 07:59:06 följande:

Läckert!

:))
    Anonym skrev 2014-09-05 08:12:48 följande:

God morgon blev det.

Fin du är

Härligt att kunna hjälpa till att pigga upp:)

Tack
    Anonym skrev 2014-09-05 08:18:42 följande:

Är bilden tagen på jobbet?

Jo...
  • goaskalice
    straight arrow skrev 2014-09-05 07:57:29 följande:

God morgon alla! Äntligen fredag!

Mmm ja äntligen fredag! Mycket trevlig bakdel du har
    MrMom skrev 2014-09-05 08:42:38 följande:

Saknar ord.....  

De är underbart vackra!

Äventyrlig86 skrev 2014-09-05 08:55:18 följande:

Hej! Stora tunga bröst är det härligaste som finns. Grym läckert!

Tack och på er
    straight arrow skrev 2014-09-05 08:50:13 följande:

Haha, jag förstår honom precis ;)

Push it
  • Doctor Why

Nu kanske jag är lite väl snuskig, men att titta in i denna tråd gör så att jag "laddar trycket" där nere Skäms
    Jag blir alltså dunderkåt och när jag kommer hem så är det min sambo som får öppna ventilen Glad

• goaskalice
    Doctor Why skrev 2014-09-05 09:18:57 följande:

Nu kanske jag är lite väl snuskig, men att titta in i denna tråd gör så att jag "laddar trycket" där nere

Jag blir alltså dunderkåt och när jag kommer hem så är det min sambo som får öppna ventilen

Det låter som att du är lagom snuskig. Ungefär så går det till här hemma också
    Push it
  • Doctor Why
    goaskalice skrev 2014-09-05 10:29:18 följande:
    Det låter som att du är lagom snuskig. Ungefär så går det till här hemma också smile1.gif
    Jag försöker hålla snusket på en lagom nivå när jag skriver här på FL Oskyldig
    Är översexuell pga hormonbehandling.