• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-29 15:58:48 följande:

Förvånad Flört

Otroligt fin vy...inte konstigt att vi killar har svårt att hålla upp blicken...i normala fall...
    I ditt fall så har du en fantastisk mun som sliter upp blicken till ansiktet...gillar din mun!!! Glad 
  • Mattias39
    some day skrev 2013-08-30 09:13:30 följande:
    Godmorgon alla fina!
    Testar om appen äntligen funkar...

God morgon SD...alltid lika kul att se dig här...och alltid lika tråkigt att se att appen inte funkar...
    Att se att du är här utan att lyckas få upp dina bilder är som att ha en godispåse man inte får öppna... ObestämdFlört 
  • Mattias39
    some day skrev 2013-08-30 09:41:06 följande:
    Hej Mattias! Tack detsamma:) Ja jäkla app säger jag... Men den som väntar på nåt gott...;)

Nä...gillar inte det där talesättet...inte alls faktiskt...för jag vill ha allt gott med en gång!! Flört
  • Mattias39
    Anonym (BU) skrev 2013-08-30 13:45:38 följande:

Mina är mjuka....

Gillar dom där två....dom känns som mina vänner på ngt vis...Glad
  • Mattias39
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-30 18:06:46 följande:
    Har inte varit inne på tråden på några dagar...Många fina och sexiga bilder ! Tycker så mycket om att titta på er allihopa Solig. Här får ni en på mig i en ny klänning.

Jäklar så snygg klänning!! Den sitter riktigt jäkla snygg på dig också!!!
    Och jag måste få ge ett extra plus till dina ben...dina vader...mmmmmm  Drömmer
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-30 18:45:54 följande:
    Bättre sent än aldrig CoolSolig

Trevlig helg till er allaSkål

Det har du rätt i...har ju VÄNTAT på ditt återinträde...VÄLKOMMEN tillbaka!!!
    Och din bild påminde mig om varför jag saknat dig...!! :) 
  • Mattias39
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-30 20:50:10 följande:
    Detta är min första bild på FL ( i våras ), visar inte mycket...

Undrar hur jag kunde missa den....hade jag sett den så hade jag kommit ihåg den för den är sexig, läcker och underbar...utan att visa någonting egentligen...smakfull!! Glad
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-30 21:33:41 följande:
    Så du menar att du glömt mina bilder Mattias? Hmm inte ett bra betyg

ALDRIG att jag glömmer dina bilder....!! Men din "påminnelse" var en effektiv väckarklocka ändå... :)
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-30 21:39:04 följande:
    Haha tur det!! Blev lite orolig :P
    Tror inte du blev orolig...alls...Du vet att jag och många med mig kommer ihåg dig...och gillar vad vi ser... {#emotions_dlg.flower}
  • Mattias39
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-30 21:46:24 följande:

Jag förstår din tanke litegrann. Tex pinkdolly är jättefin och sexig....Visst .Jag uppskattar en vacker kvinna att se på. Jag kan vilja måla av en kvinna, kanske tom hellre än en man...så känns det....men när jag ser en tilltalande manskropp vill jag vara NÄRA..Det bara är så...Så fortsätt posta ni män
    Bara du kommer...när du vill....Drömmer
    Och du vet var det finns postat att se.... ;) 
Svar på tråden Helkroppstråden