Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Helkroppstråden

Jo01 skrev 2013-08-15 21:29:58 följande:

Du har en go byst, fjärilen.
    Haha, tack du!
  • FjärilVingad73
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-15 21:35:31 följande:

Dagens outfit.... :)
    Enkelt och bekvämt. 

Fint!
  • FjärilVingad73
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-15 21:38:45 följande:

Lite mer avklätt....
    ;)

Olala!
  • FjärilVingad73
    Hotrod skrev 2013-08-16 00:07:49 följande:

Pusslet fortsätter...nu borde ni veta hur mitt ansikte ser ut tjejer....eller saknar ni nått?
    Bild på hela eländet kommer att finnas i gruppen mina vågade bilder...om jag kommer in... 
    Jag gillar det jag ser!

Snyggt!!
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-08-15 23:02:24 följande:

Detta...är en repris, men den är flera veckor gammal, så nytillkomna lyssnare har inte sett den, således duger den gott.

Mvh....Glad 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Och Anton!!! *hyperventilerar*

Tanken på dem, och höladan... Ja, men du vet!!! Det sätter igång fantasin!!
  • FjärilVingad73
    Hotrod skrev 2013-08-16 00:53:39 följande:
    Tack FV Flört...ovanligt många vakna den här tiden
    Jag är utbränd och sover dåligt... :-/
  • FjärilVingad73

De som klagar på Antons bilder kanske kan posta nåt på sig själva som ens i närheten matchar hans fysik....

• FjärilVingad73
    Enter Sandman skrev 2013-08-16 08:08:15 följande:

Även om motsatta existerar förstås så ja, jag tror faktiskt att dom flesta som gör det är trygga och nöjda med sig själva,
    Och det gäller även irl, människor som vågar bjuda på sig själva och som vågar sticka ut och bana väg, dom är oftast väldigt trygga och harmoniska människor som gillar sig själva.
    Sen vet jag att man gärna vill lägga epitet som otrygg, bekräftelsekåt och destruktiv på dom människorna, men dom som gör det upplever jag som precis det som dom själva anklagar andra för, det är människor som inte vågar, som inte tillåter sig själva av nån anledning att få blomma ut, därför tål dom inte heller att andra gör det.
    Det är så tråkigt, det vore mycket bättre om dom också kunde tycka om sig själva och våga vara den dom faktiskt är, för jag tror att alla människor har något bra, något gott att tillföra, men en del lägger hämsko på sig själva.
    Och vill därför lägga hämsko på andra.
    Jag önskar att det inte vore så.      
  • FjärilVingad73

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-08-16 08:43:22 följande:
    Jag kan inte svara för Dolly, men jag för min del är sån att jag suger åt mig positiv kritik som en jävla svamp, medans negativ kritik och/eller påhopp rinner av som jag vore av kevlar, teflon ....whatever, varför vet jag egentligen inte, men det fastnar helt enkelt inte, jag bryr mig inte ett förbannat skit, tvärtom kan jag le åt negativa kommenterar för då vet jag att jag har satt avtryck, tom mer avtryck än om kommentaren skulle varit positiv och det gör mig mig lite extra glad, att jag påverkar folk. 

Så visst fan finns det folk som Dolly och mig, som fullkomligt skiter i diverse dönickars patetiska påhopp, ingen tvekan om det. shiny.gif
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
Svar på tråden Helkroppstråden