• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Doctor Why

Snyggaste Tanten i Swedala Tungan ute
    Snart exploderar jag Flört

• Anonym (Tanten)

Nejdå finns låga som /älskar att träna och bygga sin kropp orkar mera . Är kul att bevisa att inte kvinnor är slut vid 30 + som många verkar tro.quote=73936416][quote-nick]Doctor Why skrev 2014-09-05 16:19:31 följande:[/quote-nick]

Snyggaste Tanten i Swedala

Snart exploderar jag

[/quote]

• LaChica
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 16:18:30 följande:
    Ja det är kul att träna både styrka och kondition . Efter fyra barn är det kul att bevisa det går .
    Grymt! Du får bli min inspirationskälla Flört Själv har jag gått ner 12 kg sen slutet av juni, med hjälp av LCHF och kondtionsträning. En bra bit kvar, men nu är jag igång iallafall. Inga meningslösa soppor etc... En bra viktnedgång ska inte skyndas på. Resultatet är viktigare. 
    Never look back.
  • stief84
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 16:07:31 följande:

Tänk på att jag är 24 år äldre en .

Man lever bara en gång på denna Pyttejord så då bör man uppleva allt man kan och njuta av allt som är gott.

Dvs dig, du är det goda. <3
  • Anonym (Tanten)
    LaChica skrev 2014-09-05 16:25:40 följande:

Grymt! Du får bli min inspirationskälla  Själv har jag gått ner 12 kg sen slutet av juni, med hjälp av LCHF och kondtionsträning. En bra bit kvar, men nu är jag igång iallafall. Inga meningslösa soppor etc... En bra viktnedgång ska inte skyndas på. Resultatet är viktigare. 

Låter bra om du inte trivs som du är . Äter själv LCHF sedan flera år fuskar i helgen . Men inget socker mer en i ett vitt torrt vin . Män brukar ha svårare med ölen .
  • Anonym (Tanten)

Men jag har svårt med män som är yngre en mina söner . Min son som är 30 sa att på Harrys går inte att gå där är bara gamla tanter som du morsan som nyps i rumpan så det finns dom so gillar det.

stief84 skrev 2014-09-05 16:29:39 följande:

Man lever bara en gång på denna Pyttejord så då bör man uppleva allt man kan och njuta av allt som är gott.

Dvs dig, du är det goda. <3

• MrMom

Men jag är över 30... ;)

Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • LaChica
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 16:29:47 följande:
    Låter bra om du inte trivs som du är . Äter själv LCHF sedan flera år fuskar i helgen . Men inget socker mer en i ett vitt torrt vin . Män brukar ha svårare med ölen .
    Jag kör mitt egna race, och det verkar funka.
    Haha jag föredrar faktiskt öl framför vin, men det beror på vad det är för vin också. Jag gillar tyvärr söta vita viner, som FM, Diamant och Tre Apor... Inte det mest optimala för LCHF kanske. Ska jag dricka får det nog bli ren sprit och sockerfria drinkar, men då blir det alltid karatefylla

Nä, jag trivs inte i mig själv och har aldrig gjort riktigt. Jag har haft bulimi sen jag var 13 och har därmed blivit väldigt självkritisk genom åren. Har varit jättesmal, normalsmal, mullig och nu riktigt groteskt fet i mitt tycke... Men som sagt, jag jobbar på det.
    Never look back.
  • goaskalice
    LaChica skrev 2014-09-05 15:07:20 följande:

Haha, var det positivt menat? Absolut, lär komma en dag då mina behåar är uppanvända och jag behöver extra stöd...För att jag är väldigt självkritisk... Anser mig själv ofta som ett skämt jämfört med er andra i tråden och tycker inte att jag har mycket att skryta med. Men, jag jobbar på det. 

Fortsätt jobba på det för det sitter i huvudet! Lyssna på HH för hon har mycket klokt att säga.

Ett tips är annars att ta mycket bilder och fokusera på det du gillar. Ta bilder ur smickrande vinklar och lek med filter och ljus. Jag är ett bra exempel på att man kan ta fina bilder även utan en ung, fast och slät kropp Det finns runda (ha!) anledningar till att jag inte lägger upp helkroppsbilder i fullt ljus, om man säger så.

Sorry to disappoint boys
    Push it
  • straight arrow
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 16:33:42 följande:

Men jag har svårt med män som är yngre en mina söner . Min son som är 30 sa att på Harrys går inte att gå där är bara gamla tanter som du morsan som nyps i rumpan så det finns dom so gillar det.

Det var flera år sen jag fyllde 40 och det finns fler i min ålder här, så det finns äldre män också i tråden...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.