• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-07 22:12:01 följande:

Amys är drottningen iallafall

Du måste ha en jävla bra mobil om du kan känna dofter från den teknikens under...hahaha! 

Hmmm...eller har du sån där knäpp fetisch och går runt och luktar på andra???? 

• 2big4you

Du måste ha en jävla bra mobil om du kan känna dofter från den teknikens under...hahaha! 

Doften från en vacker kvinna känner jag på mils avstånd. it's a curse när jag gick ut på gräsmattan så vibbade näsan mot söder där du är
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-07 22:14:15 följande:
    Hahahaha...ja tänk vad som gömmer sig i skogarna smile5.gif lite skrott här och var smile2.gif  
    Ja tänka sig. Skulle jag gå ut i en mittsvensk björkskog, så är det i inte svampar och bär jag skulle vara på utkik efter ;)
  • 2big4you
    Zack skrev 2014-09-07 22:33:21 följande:

Ja tänka sig. Skulle jag gå ut i en mittsvensk björkskog, så är det i inte svampar och bär jag skulle vara på utkik efter ;)

Min näsa och dina ögon skulle kunna erövra dom svenska skogarna där alla sexiga kvinnor gömmer sig
  • Newbe sept

I så fall borde han vara nöjd.. Superhjälteförmågan att sniffa upp sånna rumpor vill jag med ha! :)

• Anonym (Dumspirospero)
    2big4you skrev 2014-09-07 22:21:50 följande:
    Doften från en vacker kvinna känner jag på mils avstånd. it's a curse smile1.gif när jag gick ut på gräsmattan så vibbade näsan mot söder där du är smile1.gif
    Förvånad
    Oj! Du var påläst!!! Lite Creepy nu!!
    Både doft och vart jag bor...

Säg inte att du också varit i smyg i min underklädslåda Skrikandes
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-07 22:33:21 följande:
    Hahahaha...du hittar mig bland kantarellerna så håll utkik efter dom...
  • Karlfn

Jag är uppenbarligen alldeles för lite ute i skog och mark nuförtiden...

Ha en fin kväll allesammans, och tack för att ni alla bjuder så på er själva.

• 2big4you
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-07 22:43:04 följande:

Oj! Du var påläst!!! Lite Creepy nu!!

Både doft och vart jag bor...

Säg inte att du också varit i smyg i min underklädslåda 

Min näsa är min styrka. jag kallas även för "the nose whisper" jag bekämpar brott om dagarna och på nätterna hjälper jag vackra kvinnor över gatan. nu måste jag lämna er min näsa säger mig att en kvinna står vid storvägen och är rädd för att gå över! sov gott
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-07 22:44:45 följande:
    Hahahaha...du hittar mig bland kantarellerna smile2.gif så håll utkik efter dom...
    Tack för tipset. Jag är ju inte någon större svampentusiast, men smörstekta kantareller på en bit toast, en flaska Chardonnay och ditt sällskap låter som en kombination som kunde utveckla sig till något väldigt trevligt ;)