• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Amys beundrare

Amys! "du fick mig ner på djupt vatten, med dina varma ord du sänkte min kropp för att aldrig mer se annat än den skönhet du berikat mig med"

• Anonym

Pre shower snuskis, hur är post shower då? ;)

Snuskig1 skrev 2014-09-08 19:56:00 följande:

Pre-showersnuskis

• Anonym

Den blev fin nu iaf! Fantastisk bakdel ensam...

ensamärstark skrev 2014-09-08 20:00:05 följande:

Slänger in baksidan som togs imorse! Hoppas ni har en fin kväll

• Anonym

Ja, vem går inte igång??

Amys skrev 2014-09-08 20:31:18 följande:

Här min lediga klädsel för kvällen..

Ensam, vilken vacker kropp du har!

Och jag hade gärna gjort dig sällskap i duschen, Småsugen

• Newbe sept

Så lite så, som sagt, jag som ska tacka!

Och sluta skriva anonymt, finns det inget förval för att slippa det?

ensamärstark skrev 2014-09-08 21:36:31 följande:

Tack!

• Newbe sept

Som igår.. Samma reaktion! Väldigt trevligt.. ;)

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-08 21:15:19 följande:
  • Amys
    Amys beundrare skrev 2014-09-08 21:21:20 följande:

Amys! "du fick mig ner på djupt vatten, med dina varma ord du sänkte min kropp för att aldrig mer se annat än den skönhet du berikat mig med"

Puss på dig min kära beundrare. Du får mig att le med dina fina kommentarer, det är en bra egenskap:)

Synd att min bild blev anmäld bara...
  • MrMom
    småsugen skrev 2014-09-08 21:01:13 följande:

Äsch,  en after shower till bara för att det är måndag... Å Sverige gjorde mål tror jag, om man ska tolka grannarnas vrål

Det första jag ser när jag kommer in på denna tråden är din fina kropp! Tungan ute Nu är kvällen lyckad :)
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • MrMom
    Amys skrev 2014-09-08 21:51:18 följande:
    Puss på dig min kära beundrare. Du får mig att le med dina fina kommentarer, det är en bra egenskap:)

Synd att min bild blev anmäld bara...
    Va!! Tog de bort bilden?
    Amy, jag som ville se.... :(
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!