• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Hettjej
    Hettjej skrev 2014-09-10 14:31:04 följande:

Bjuder på en bild från jobbet... phpwfnej901768.jpg

Fan då...jag vill tydligen alltid vara "på rygg".

Nån som vet hur man får de att hoppa in här precis som de ser ut i min lur, stående alltså?
  • MrMom
    Hettjej skrev 2014-09-10 14:37:24 följande:

Nån som vet hur man får de att hoppa in här precis som de ser ut i min lur, stående alltså?
    Vänd på luren när du laddar upp bilden.... ;)

Bra att du vill vara på rygg, kan nämligen också tänka mig att ha dig på rygg :)
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • goaskalice
    MrMom skrev 2014-09-10 12:49:48 följande:

Wow, alltså dina bröst är helt j-a otroliga...!! Jag skulle verkligen vilja få leka med de..

Ronga skrev 2014-09-10 13:07:20 följande:

[/quote]

[quote=73967187][quote-nick]Newbe sept skrev 2014-09-10 13:13:19 följande:[/quote-nick]Inte bara hysteriskt sexig, tankeläsare oxå.. JA! Det var precis så jag menade.. Och jag som oroade mig för om det gick att förstå min tanke, inte bara jag som hade den iaf! ;)

Skönt att de är bättre, jag har bara en halvdassig hund att springa med och det är tillräckligt.. Utomordentligt snällt av dem att vara lagom sjuka så mamma hinner med viktiga saker oxå.. ;)

Och jag håller med alla andra, helt fantastiska!

straight arrow skrev 2014-09-10 13:14:31 följande:

Åh jösses. Vilken fantastisk bildserie!

Västman skrev 2014-09-10 13:47:20 följande:

Underbara Alice.... Du vet vad jag gillar dina E-kupor... Puss på dem....

Kul med lite uppskattning Puss & kram

Nu ska jag återgå till att gosa med småttingarna i soffan.
    Hear my name Take a good look This could be the day
  • straight arrow

Förmodligen är bilderna litet för stora när du laddar upp dem, om du förminskar bilden innan så brukar det gå bättre... Tror vissa använder en app som heter Simple Resize
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Fotografen)

Jag har Iphone och måste alltid ta bilder med navigeringsknappen åt vänster (när skärmen är vänd mot dig) för att bilden ska visas på rätt sätt. I annat fall vrids bilden.
  • goaskalice
    straight arrow skrev 2014-09-10 13:16:38 följande:

Kommer inte ihåg om denna varit uppe innan?

Har inte sett den förr. Mycket fin
    Hear my name Take a good look This could be the day
  • Job79
    goaskalice skrev 2014-09-10 12:47:21 följande:
    Menar du så här?

Ungarna är bättre idag, tack för omtanken kära du
    Du måste en av tidernas läckraste bröst!
  • Job79
    ensamärstark skrev 2014-09-10 13:51:34 följande:

Kan vara stans blekaste mage, men den har sin charm med

Det kan oxå vara stans finaste mage
  • NeedfulThings
    Västman skrev 2014-09-10 13:49:21 följande:
    Underbara bilder på en otroligt härlig kropp... Vem vet inte vad.....
    Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}