• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MrMom
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-11 18:26:19 följande:

Ja det går ju inte köpa ett gulligt plagg utan att porra till det

Det var riktigt sexigt, går verkligen igång sån outfit :)
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • Anonym (Solar)
    MrMom skrev 2014-09-10 23:01:17 följande:
    Då ska du helt klart undvika det.!
    Vi däremot uppskattar utmanande kläder :)
    Det är ju många som uppskattar mina utmanade kläder så jag får visa dom här och när jag är på stan
    ÄngDal skrev 2014-09-10 23:11:02 följande:
    Om jag vore din chef, skulle du på påökt... ;)
    Då får du bli min chef

• Ronga

Ja det går ju inte köpa ett gulligt plagg utan att porra till det Tungan ute

Jättetjusigt. Fina händer.
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • hännrick
    Ja det går ju inte köpa ett gulligt plagg utan att porra till det Tungan ute

Jag måste sluta titta i den här tråden *gaaah*
  • indigo85
    Amys skrev 2014-09-11 09:43:42 följande:

På jobbet..

Eller nej, skoja bara, har inte tid med sånt lyxigt som att posera framför kameran på arbetstid. Man kanske ska byta karriär? ;)

Herre jösses!

Försöker du ha ihjäl oss killar på detta forumet eller :P  Du är lite för het för allas bästa! Och ja  fortsätt med det  =) 

• goaskalice

[quote=73974550][quote-nick]Amys skrev 2014-09-11 15:40:42 följande:[/quote-nick][/quote]

Oj oj oj

Hear my name Take a good look This could be the day
  • goaskalice
    Påven Johanna skrev 2014-09-11 08:45:57 följande:

Här ligger till exempel straight arrow och yogar för fullt i en ganska avancerad position kallad den Böjda pilen. 

• goaskalice
    Job79 skrev 2014-09-11 08:17:36 följande:

Underbara kvinna!

Newbe sept skrev 2014-09-11 08:21:49 följande:

"Karantänbarn.. "

Skrattar högt! Ska jag börja använda mig av och se hur lång tid det tar innan jag blir anmäld.. :)

Gör det anonymt på nätet så ska du se att det går bra
    Snuskig1 skrev 2014-09-11 08:32:21 följande:

Och ni är lika vackra som vanligt båda två

Godmorgon och hoppas karantänbarnen blir krya snart !

De är out of the woods Imorgon är det vardag som vanligt, tack
    Västman skrev 2014-09-11 08:41:02 följande:

Där kom skönheten.....

• Newbe sept
    goaskalice skrev 2014-09-11 20:37:54 följande:

Gör det anonymt på nätet så ska du se att det går bra De är out of the woods Imorgon är det vardag som vanligt, tack

Ja, gör jag det på jobbet så hänger nån av "landstingskärringarna" mig... ;)