• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Amys
    Gastkramaren skrev 2014-09-12 11:37:44 följande:
    Fint svankande! ^^
    Kan svanka mer än så, står mest och hänger därTungan uteFlört

Sexig bild du la upp igårDrömmer
  • Trunk
    Amys skrev 2014-09-12 11:45:06 följande:

Älskar att se dig svanka! Genomskinliga underkläder hetsar mer än inga! Vill se mer av dig, du är så fin! Ja alla andra med! Drömmer
    Nyfiken
  • Anonym (Milfhunter)
    Amys skrev 2014-09-12 11:12:58 följande:

Jag bidrar också med lite fredagskänsla och för att jag är på riktigt gott humör! Trevlig helg!!

Du är sensuellt vacker.
  • MrMom

Jag bidrar också med lite fredagskänsla och för att jag är på riktigt gott humör! Trevlig helg!!

Snyggt!!
    Vi får alla hjälpas åt att hålla Amy på gott humör!! SkrattandeDrömmer
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • Ronga

Bra känsla på dina bilder Amys. En fröjd för ögonen.

Alice likaså. Godingar!

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Gastkramaren
    Amys skrev 2014-09-12 11:45:06 följande:

Det tror jag säkert du kan, jag ser helt klart potential..! Flört

Tackar väldans. Solig
  • Amys
    Trunk skrev 2014-09-12 11:53:55 följande:
    Älskar att se dig svanka! Genomskinliga underkläder hetsar mer än inga! Vill se mer av dig, du är så fin! Ja alla andra med! Drömmer
    Tack!Kyss
    MrMom skrev 2014-09-12 12:24:14 följande:
    Snyggt!!
    Vi får alla hjälpas åt att hålla Amy på gott humör!! SkrattandeDrömmer
    Är faktiskt alltid på gott humör mer eller mindreSolig
    Ronga skrev 2014-09-12 13:01:19 följande:
    Bra känsla på dina bilder Amys. En fröjd för ögonen.
    Alice likaså. Godingar!
    Läste först en fröjd för öronen, åh nej, ni vill inte höra mig sjunga, fick mig ett gott skratt i alla fallTyst En fröjd för ögonen är bättreCool Tack sköldis.
    Gastkramaren skrev 2014-09-12 13:46:26 följande:
    Det tror jag säkert du kan, jag ser helt klart potential..! Flört

Tackar väldans. Solig
    Va bra att du ser potentialFlört

• NeedfulThings

Herregud! Det måste vara olagligt att vara så snygg. Allting jag lagt upp bleknar i jämförelse med detta. Snyggaste jag sett i tråden! Det komiska är att jag tänkt dra fram mina lårhöga stövlar och fota med en stol i flera dagar, men så har det inte blivit av :P

• Amys
    NeedfulThings skrev 2014-09-12 14:03:11 följande:
    Herregud! Det måste vara olagligt att vara så snygg. Allting jag lagt upp bleknar i jämförelse med detta. Snyggaste jag sett i tråden! Det komiska är att jag tänkt dra fram mina lårhöga stövlar och fota med en stol i flera dagar, men så har det inte blivit av :P
    Tack, men du bleknar aldrig! Vacker som få! Tycker minsann att du med ska fota med stövlarna och en stol, vi kan göra det till ett temaFlört. Tror karlarna här inne skulle gilla detKyss
  • Ronga
    NeedfulThings skrev 2014-09-12 14:03:11 följande:

Tänk hur det känns för mig att ladda upp en bild bland alla hunkar. Får ta tillfället i akt att ladda upp en bild när alla andra sover Skrattande

Och dina bilder bleknar inte.
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda