• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MrMom
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-12 22:05:45 följande:
    Nu ska lilla fröken Solar gå till sängs så god natt på er.
    Go'natt lilla fröken Solar...;)
    Kik Daddy7006
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-12 21:53:08 följande:
    När man minst anar det så dyker min troliga soulmate upp som gubben ur lådan, och vilken makalös fredagsbild du bjuder på. Nu skulle vi sitta här hos mig och skåla i sprit och se vad kvällen hade haft att bjuda på ;)
    Japp, när man minst anar det, då kommer jag
    Det skulle ju vara nått och LITE sprit ska det vara, annars slutar nog kvällen med att vi ligger i ett varsit hörn och snarkar hahahaha
  • Anonym (Lite kallt ;))
    MrMom skrev 2014-09-12 22:05:22 följande:

[quote=73983278][quote-nick]Anonym (Lite kallt ;)) skrev 2014-09-12 21:28:28 följande:[/quote-nick]

Nä inte kallt, jag tror att du smugglar jordnötter. ;)
    Kik Daddy7006
    [/quote]Hehe I wish ;D
  • Snuskig1
    stief84 skrev 2014-09-12 22:04:45 följande:

[quote=73983465][quote-nick]Snuskig1 skrev 2014-09-12 21:57:33 följande:[/quote-nick]

Fantastiskt sexig![/quote]
    Zack skrev 2014-09-12 22:04:56 följande:

Du fortsätter med att leverera kvalitet av högsta snuskiga klass.

MrMom skrev 2014-09-12 22:08:43 följande:

Underbara snuskig... :)

Tack tack, söta ni;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-12 22:13:05 följande:
    Japp, när man minst anar det, då kommer jag smile2.gif
    Det skulle ju vara nått smile5.gif och LITE sprit ska det vara, annars slutar nog kvällen med att vi ligger i ett varsit hörn och snarkar smile5.gif hahahaha
    Ha ha, ja det hade ju varit ett alternativt, och lite snöpligt slut på kvällen när det nu hade funnits andra betydligt trevligare sätt att använda tiden på ;)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-12 22:21:03 följande:
    Ha ha, ja det hade ju varit ett alternativt, och lite snöpligt slut på kvällen när det nu hade funnits andra betydligt trevligare sätt att använda tiden på ;)
    Ja, det känns ju lite onödigt då... Tror vi hoppar spriten man får bli rund under fötterna av endorfiner istället  
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-12 22:36:09 följande:
    Ja, det känns ju lite onödigt då... Tror vi hoppar spriten smile5.gif man får bli rund under fötterna av endorfiner istället smile2.gif  
    Ja ett riktigt gammalt hederligt endorfinrus är nog den form för berusning vi ska satsa på....så kan vi snarka ikapp därefter :)
  • Snuskig1

Tjusigt:)

[quote=73983604][quote-nick]Gastkramaren skrev 2014-09-12 22:15:32 följande:[/quote-nick][/quote]