• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ÄngDal
    goaskalice skrev 2014-09-13 19:54:13 följande:
    Right back atcha
    Dina bröst ÄppleÄpple är mer än underbara. Ha en fin kväll ? alla tre...! Skål
  • blomkrukan01
    ensamärstark skrev 2014-09-13 21:09:40 följande:

Eftersom det flödar med ursnygga bröst här ikväll kontrar jag med lite rumpa!

Mycket fin kontring. Grym rumpa!
  • jompen6

Satan vilken rumpa! Så fin
  • Anonym (sneak peak..)

Fantastiskt sätt att kontra!! Mycket fin!!

• Påven Johanna

Jag är kvinna och lyckligt gift. Jag funderade trots det på hur det skulle kännas att gå på dejt med Alice och kanske en kväll lyckas få avtäcka hennes tuttar och överraskas av vad som dolt sig under BH:n. 

Jag tänker mig att reaktionen vore omedelbar och innefatta uttryck som "flaxa med armarna", "få resning", "vilja ringa polarna och berätta om upptäckten av världens åttonde underverk", "känna stor lycka och intensiv kåthet", "erfara en extrem lust att fria", "svimma av lycka", "smyga med behovet av att nypa sig i armen", "tänka att vad är väl pyramiderna jämfört med detta?"

• ÄngDal

Riktigt, riktigt härlig rumpa! Starkare kontring får man leta efter...(men kanske vill några av de andra tjejerna ge dig en rumpkamp...) Solig
  • ÄngDal
    Påven Johanna skrev 2014-09-13 21:16:06 följande:

Jag är kvinna och lyckligt gift. Jag funderade trots det på hur det skulle kännas att gå på dejt med Alice och kanske en kväll lyckas få avtäcka hennes tuttar och överraskas av vad som dolt sig under BH:n. 

Jag tänker mig att reaktionen vore omedelbar och innefatta uttryck som "flaxa med armarna", "få resning", "vilja ringa polarna och berätta om upptäckten av världens åttonde underverk", "känna stor lycka och intensiv kåthet", "erfara en extrem lust att fria", "svimma av lycka", "smyga med behovet av att nypa sig i armen", "tänka att vad är väl pyramiderna jämfört med detta?"

Haha, bra skrivet, det är ju ungefär vad man känner när man ser Alice underbara underverk avtäckta... Tungan ute
  • blomkrukan01
    ÄngDal skrev 2014-09-13 21:20:52 följande:

Riktigt, riktigt härlig rumpa! Starkare kontring får man leta efter...(men kanske vill några av de andra tjejerna ge dig en rumpkamp...) 

Poppar popcorn och väntar på att rumpkampen ska börja ;)
  • goaskalice
    Påven Johanna skrev 2014-09-13 21:16:06 följande:

Och där fick hon till det Fin komplimang, tack <3 Roligare kvinna får man leta efter, din man och dina vänner kan skatta sig lyckliga över att ha dig i sina liv och kram
    Hear my name Take a good look This could be the day