• justnextdoor

Helkroppstråden

Kan jag ändra civilstatus direkt? Eller vill du provköra först?

• Anonym
    NOEL75 skrev 2013-03-21 14:06:56 följande:
    Tackar ödmjukast för komplimangen Flört...den värmer i vårkylan. Jag har lite tur med kameran ibland också Oskyldig. Får man ett smakprov på dig anonym då?? Du var den mest anonyma som gett mig komplimanger någonsin tror jag....{#emotions_dlg.flower}
    Det var så lite så.. måste tala om för en när den är som allra snyggast. Solig 
    När du ber så snällt så bjuder jag på en bild från min semester!

• NOEL75
    Anonym skrev 2013-03-21 14:18:02 följande:
    Det var så lite så.. måste tala om för en när den är som allra snyggast. Solig 
    När du ber så snällt så bjuder jag på en bild från min semester!

Hoppsan!! Där satte jag espresson i halsen. Herrejäklar Anon!! Du lyckades ju lägga upp en bild som sammanfattar mina passioner i livet ganska bra...Turkost hav, segelbåt i bakgrunden, en snubbe som snorklar och en bedårande vacker kvinna i förgrunden. Förtrollande. Det enda som saknades var ett riktigt fin middag uppdukad intill dig och lite soft loungedunkande musik i bakgrunden... Semester...
  • Anonym
    NOEL75 skrev 2013-03-21 14:36:20 följande:
    Hoppsan!! Där satte jag espresson i halsen. Herrejäklar Anon!! Du lyckades ju lägga upp en bild som sammanfattar mina passioner i livet ganska bra...Turkost hav, segelbåt i bakgrunden, en snubbe som snorklar och en bedårande vacker kvinna i förgrunden. Förtrollande. Det enda som saknades var ett riktigt fin middag uppdukad intill dig och lite soft loungedunkande musik i bakgrunden... Semester...
    Solig Det var väl snarare du som sammanfattade allt till en sån härlig beskrivning.. vill du duka upp middagen så kallar jag det för semester med en sån charmig och romantisk man..
  • Anonym (anonym)
    Nanime skrev 2013-03-21 15:28:16 följande:

Skönt sug i den blicken!
  • Nanime
    Anonym (anonym) skrev 2013-03-21 15:35:36 följande:
    Skönt sug i den blicken!
    Tackar Solig
  • NOEL75
    Nanime skrev 2013-03-21 15:28:16 följande:

Vackert Nanime!! En brännande blick. Du känns som en kvinna som kan flytta  mjölkpaket genom att bara fokusera blicken på dem....
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-03-21 15:24:20 följande:
    Solig Det var väl snarare du som sammanfattade allt till en sån härlig beskrivning.. vill du duka upp middagen så kallar jag det för semester med en sån charmig och romantisk man..
    Charmig och romantisk....Flört Kanske det, beror mycket på sällskap, men du verkar ju ha potential att locka fram positiva sidor hos mig . Känner jag dig sen tidigare eller hur kunde du veta att det är sån jag är
  • Anonym (..)
    NOEL75 skrev 2013-03-21 16:37:18 följande:
    Charmig och romantisk....Flört Kanske det, beror mycket på sällskap, men du verkar ju ha potential att locka fram positiva sidor hos mig . Känner jag dig sen tidigare eller hur kunde du veta att det är sån jag är
    Du känner mig mycket väl.. bara att lista ut
Svar på tråden Helkroppstråden