• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    NyttNamn skrev 2014-09-18 21:53:06 följande:

Kvällsbild... 

Alltid fint.
  • Anonym (Solar)
    mrspice skrev 2014-09-17 22:22:34 följande:
    Minst två till.. Räcker väl om det blir du och jag!?
    Det kan räcka men det vore ju kul att ha två killar i sängen på en gångTungan ute
  • Pillare

Många fina här. Hoppas mitt bidrag inte stör flödet. Haha
  • solis74

Vore trevligt att vara en av dom två ;) Du har en väldigt vacker kropp quote=74020965][quote-nick]Anonym (Solar) skrev 2014-09-18 21:54:23 följande:[/quote-nick]Det kan räcka men det vore ju kul att ha två killar i sängen på en gång[/quote]

• Anonym (Solar)

Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng men innan det så bjuder jag på en bild.
    God natt
  • Pillare
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-18 22:04:41 följande:

Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng men innan det så bjuder jag på en bild.

God natt

Tack för den bilden, fina Solar.
  • Ja du
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-18 22:04:41 följande:
    Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng men innan det så bjuder jag på en bild. God natt

Du är så naturligt snygg tjejen! Mmm vad het fröken är kram o god natt!
  • NeedfulThings
    Pillare skrev 2014-09-17 21:27:18 följande:
    <3
    ÄngDal skrev 2014-09-17 21:55:04 följande:
    Du är så väldigt vacker och elegant och sexuellt fulländad när du klär dig i alla dessa vackra underkläder, skor och annat. Du är en väldigt, väldigt attraktiv kvinna, NT, på alla plan. {#emotions_dlg.flower}

Otroligt vilka fina ben, vilka fina lår, vilka fina höfter och midja du har... Solig
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-17 21:57:12 följande:
    Ingen rök utan eld! smile5.gif Ingen värme utan en Kaponjär! smile2.gif Gillar verkligen dina val av kläder och hur du bär dom...ja dom få du har på dig... smile2.gif Ja du är en läckerbit...fasen läckrare än för 6 år sedan, du är som ett bra vin...nu menar jag inte sur och tradig utan att du åldras med värdighet och är fruktig, kan tänka att lite av dig i kroppen så blir man nog glad i hågen som av vinet! smile5.gif I kroppen?...menar då en tunga...du fattar va? smile5.gif
    Sabotage skrev 2014-09-17 22:09:06 följande:
    Jävlar vilka snygga ben! :)
    Maddog08 skrev 2014-09-18 07:11:09 följande:
    Vilken kvinna! Ojoj
    Maddog08 skrev 2014-09-18 07:12:35 följande:
    Vilka spiror ;)

Ett stort tack som vanligt killar Hjärta Ni skämmer bort mig Solig

• Pillare

[quote=74021167][quote-nick]studentbruttan29 skrev 2014-09-18 22:15:57 följande:[/quote-nick][/quote]

Tredje gången jag ser denna bild ikväll, tredje gången jag försöker sudda bort stjärnorna.

• studentbruttan29
    Pillare skrev 2014-09-18 22:20:06 följande:

[quote=74021167][quote-nick]studentbruttan29 skrev 2014-09-18 22:15:57 följande:[/quote-nick][/quote]

Tredje gången jag ser denna bild ikväll, tredje gången jag försöker sudda bort stjärnorna.

Haha, fl envisas ju med att ta bort den fast alla andras bilder får vara kvar. Kanske stora tuttar inte duger för fl. Solig