Inlägg från: Anonym (Blondie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blondie)

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2014-01-27 17:59:49 följande:

tack....och kul att du ger oss den äran att få se dig här!
    Jag är här... typ hela tiden... OskyldigSkämsKyss
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-01-27 18:02:47 följande:

Inte tillräckligt nära...inte sett till dig...
    Så, gör som grannfrun...posta ngt hett...
    Haha, får bli en tisdagsbakdel i morrn då kanske Oskyldig
  • Anonym (Blondie)

Jobbigt när man inte kan hålla sig härifrån...och måste lägga in en repris...ändå...typ NU Skäms
  • Anonym (Blondie)
    Ronga skrev 2014-01-27 18:33:52 följande:
    vilken kvinna =)
    fantastisk.
    Fantastisk komplimang, tack Cool
  • Anonym (Blondie)
    pillan3 skrev 2014-01-27 18:36:52 följande:
    Så snygg granne jag har Skål
    Det har jag också... Hjärta
  • Anonym (Blondie)
    La Chica skrev 2014-01-27 20:08:16 följande:
    Jag lämnar er - på riktigt nu. Det är svårt att hålla sig härifrån, men jag måste det, för min egna skull.

Jag har alltid haft dålig självkänsla, och har inte tyckt om mig själv sen jag gick i mellanstadiet och värre har det blivit ju äldre jag blivit.  Har pendlat i vikt i 10 år och brottats med en ätstörning lika länge...

Så då spelar det heller ingen roll hur många "fina" bilder jag än tar på mig själv eller lägger upp här, om jag själv inte tycker att jag duger. 

Men det var trevligt så länge det varade. Ni ska veta att jag uppskattat varje komplimang jag fått. 

Ta hand om er, ni fina{#emotions_dlg.flower}
    Nej vad tråkigt, men jag förstår dig. Har själv brottats med dålig självbild tidigare och jag vet att det inte spelar någon roll vad andra tycker och säger... NU är jag så pass "gammal" att jag skiter i vad de flesta tycker, men det är svårt att komma dit. Sköt om dig, du vet vart jag "finns" om du behöver pepp eller nått annat. Kram på dig!! Sköt om dig, och TRO på att vi alla tycker du är underbar, både på insidan och utsidan Hjärta
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (..) skrev 2014-01-28 13:09:15 följande:
    Finis Hjärta
  • Anonym (Blondie)

Men SHIT hörrni, vad mycket sexigt som kommit in, räcker bara att blinka typ två gånger så är tråden full av massa UNDERBART HjärtaSkålDrömmer

Alla som vill ta åt sig...gör det! Oskyldig

• Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-01-28 17:00:57 följande:

Bara att bjuda igen
    Men va fasiken, jag har ju slut på underkläder.. typ Skäms Så - antingen fullt påklädd eller naken? Oskyldig
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-01-28 17:05:03 följande:
    Gissa...
    Tror jag vet... faktiskt OskyldigCool
Svar på tråden Helkroppstråden