• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-28 20:45:07 följande:

Får väl lägga upp nåt nytt då smile5.gifphpEaMa8P80072.jpg

Trevligt att kunna hjälpa så här på söndagskvällen, och den här bilden ger ju upphov till flera syndiga tankar om hur den här kvällen skulle kunna ha sett ut om vi tillbringade den tillsammans ;)...riktig snyggt där
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-28 20:47:13 följande:
    Ok, så är jag den som är den....Fantastiskt att höra det från just dig, eller ska jag säga "från hon som är HON" ;)
    "Hon som är HON" ber om några fler bilder från zacken  Drömmer hon viskade det till mig, så hon kan somna gött
  • Anonym (Nyvaken)

Verkar inte gå att ladda upp fler bilder.. Synd för er

• Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-28 21:01:48 följande:
    "Hon som är HON" ber om några fler bilder från zacken smile5.gif  Drömmer hon viskade det till mig, så hon kan somna gött smile1.gif
    Jamen kom och lägg dig här, så kan vi sova gott tillsammans ;)
  • Pillare
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-28 21:06:17 följande:

Awwwww..
  • Anonym (Nyvaken)
    Zack skrev 2014-09-28 21:06:28 följande:
    Jamen kom och lägg dig här, så kan vi sova gott tillsammans ;) phpepehnN12202.jpg
    Snygging.. Gäller erbjudandet bara en person?
  • Anonym (UUU)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-28 21:06:17 följande:

Någonting är fel med världen ikväll.
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-28 21:06:28 följande:
    Jamen kom och lägg dig här, så kan vi sova gott tillsammans ;)
    Vart fan ska jag då? Vilken jävla invit Drömmer Du ser ut att ha lika jädra ensamt i sängen som jag ...oj, vad jag svär Tyst 
    Men vi kan kramas lite och så lägger jag huvudet där och snarkar lite...
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-28 21:13:32 följande:
    Snygging.. Gäller erbjudandet bara en person? smile2.gif
    Han har två armar, eftersom han är den som är DEN, så tror jag inte han säger nej hahaha
  • Zack
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-28 21:13:32 följande:
    Snygging.. Gäller erbjudandet bara en person? smile2.gif
    "The more the merrier" är väl ett uttryck som kunde passa bra som svar på den frågan ;)