• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • stief84
    Anonym (Fröken) skrev 2014-10-02 16:36:16 följande:

Inte just för tillfället , sorry!

Det är fuuullt respektabelt så ingen fara. ;)
  • stief84
    studentbruttan29 skrev 2014-10-02 17:10:28 följande:

Kvällshej till er. 

Hej hej! :)
  • Anonym (UUU)
    studentbruttan29 skrev 2014-10-02 17:10:28 följande:

Kvällshej till er. {#emotions_dlg.flower}

Hej på dig, tjockis.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-01 23:10:21 följande:

hihi hittade en lite rolig bild från sommaren.

Passande....
  • studentbruttan29
    Anonym (UUU) skrev 2014-09-30 17:45:01 följande:
    Inte bara kanske...Och sen, så stor är den väl ändå inte.
    Anonym (UUU) skrev 2014-10-02 17:26:32 följande:
    Hej på dig, tjockis.

Nu får du bestämma dig om jag är tjock eller inte. Haha, delad personlighet eller. 
  • NeedfulThings
    Pillare skrev 2014-10-01 20:56:08 följande:
    Herre gud, vilken kropp! älskar!
    Tack! Kul att du älskar Flört
    straight arrow skrev 2014-10-01 21:03:04 följande:
    Kan ju inte bli tråkigt med dina bilder hur du än försöker...!
    Men vilken tur Solig
    Zack skrev 2014-10-01 21:11:26 följande:
    Undra hur många som tänker på jeansen när de ser de här fina bilderna ;)
    Ja du, vi får ta en omröstning på den Skrattande
    Gastkramaren skrev 2014-10-01 21:15:30 följande:
    Mums, och dom jeansen sitter verkligen riktigt bra på dig. Får något ordentlig lust att smeka händerna utanpå dem. Oskyldig
    Tack sötis! Kyss
    Anonym (herrn) skrev 2014-10-01 21:21:20 följande:
    mmm, fin kropp du har Skäms o skön rumpa! Tungan ute
    Tack snälla!
    ÄngDal skrev 2014-10-01 22:05:36 följande:
    Det är väl så att du har underbara ögon också förstås och läppar och kinder och haka och näsa så det finns en hel del att titta på i ansiktet också... ;)

Haha, jag kan tro att de gärna vill diskutera dina bröst. Härligt att ha en sån sexig och välsvarvad och välpumpad vinna som du på arbetsplatsen som inte har något emot att visa upp sina behag och heller inte tar illa upp om killarna tittar och kommenterar utan tar det som komplimanger. 

Vad brukar dina arbetskamrater säga om dina bröst då...och resten av din kropp? Är du enda kvinnan på ditt jobb? Om inte - är de andra avundsjuka på dig...?
    Nej jag tar ju verkligen inte illa upp, om du visste vad jag själv pratar om på jobbet, haha! Jag kan vara rätt grov i mun! Ja du, en herre kallar mig raffig varje gång jag har urringat, och annars är det mest vanligt snack om att jag har fina bröst och snygg rumpa. Den kläms det på en del om dagarna Drömmer Nej men det är kanske 4 gånger så många män, och vi är väldigt få unga tjejer. Och tror inte dom är avundsjuka, vi är ju vänner Glad
    Aros02 skrev 2014-10-01 22:22:23 följande:
    jeansen sitter som gjutna på dig!

.. men sen.. du postar dina bästa bilder med förbehåll, gör inte det!
    Skulle kalla mig estet och att titta på vackra saker gör att jag känner mig harmonisk. Din halvkroppsprofilbild får mig att fånle! :)
    Aros02 skrev 2014-10-01 22:53:25 följande:
    ..tror bestämt att jag missuppfattade denna med! The never ending god dag yxskaft story!!.. Skrattande
    Japp det gjorde du nog! Men tack Glad
    slimshady11 skrev 2014-10-01 23:23:39 följande:
    Grymt snygg kropp! Och jeans ;)
    Tack snälla du!
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-10-02 00:55:02 följande:
    Stumpan med rumpan putar med baken så hon håller mig vaken. Skrattande
    Dina bilder är ju för härliga...då jag är lite snurrig i planeten och är en stjärna så blir jag osökt att tänka på stjärttecken...skulle vara underbart en mörk dyster stjärnklar natt trevligt att titta upp mot himlen och kolla...mja på din himlakropp! Jag himla vackra kropp...ja herregud vad jag gillar den.Hjärta
    Det var inte så att du var lite trött när du skrev det här? Flört Haha men tack hjärtat! Hjärta
  • NeedfulThings
    Anonym (Fröken) skrev 2014-10-02 15:04:02 följande:
    He he tack, ska försöka skärpa mig smile1.gif .
    Fin svank fröken har Solig
  • NeedfulThings
    straight arrow skrev 2014-10-01 21:19:55 följande:
    Då tycker jag vi bokar in ett studietillfälle också... ;)
    Haha, då hade du mått va? Flört