• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 17:45:59 följande:
    Så uträknande du är! Tror ändå att det går att förvåna en så garvad fröken som dig... Kyss Din ursäkt hade jag genomskådat direkt haha.

Visst känns det som att telefonsex är något som kan komma riktigt starkt framöver..... Vi kanske skulle kunna bli de första att göra en instruktionsvideo på ämnet?
    Hahaha...nää, det hade du inte gjort men nu vet du ju om min lilla hemlighet, så då är det ju inte alls lika kul
    Visst kan vi göra det, det kommer ju behövas!  Men jag filmar och du visar?!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Pillare skrev 2014-10-03 17:49:55 följande:
    Och jag trodde du menade att använda mobilen som en dildo, och tänkte om du kan verkligen ha det in där.. Ibland är jag för snuskig.. :-P
    Klart jag inte gjorde det OskyldigTungan uteDrömmer
  • straight arrow
    Anonym (23) skrev 2014-10-03 18:13:56 följande:

Trevlig fredag!

Detsamma! 
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Dumspirospero)
    straight arrow skrev 2014-10-03 18:11:23 följande:
    Eller fjärrstyra någons vibrator med en app i mobiltelefonen... det var ju inte en sån dum idé faktiskt
    Ska vi bygga upp en app? Hahahahah
  • Amys
    ÄngDal skrev 2014-10-03 12:15:29 följande:
    Du är exceptionellt vacker och sexig ? och jag gillar dig i alla former av högklackat (och gärna topless). När du får tid kanske du kan lägga ut en bild på de skor du valde...Flört

Ha en underbar helg!

Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder Glad.  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den ocksåDrömmer.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.{#emotions_dlg.flower}

• Pillare
    Amys skrev 2014-10-03 19:22:59 följande:

Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder .  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den också.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.

Den här bilden har jag inte sett förut. Vacker, som alltid, fina Amys. Stor kram.
  • straight arrow
    Amys skrev 2014-10-03 19:22:59 följande:
    Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder Glad.  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den ocksåDrömmer.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.{#emotions_dlg.flower}
    Snygging! Dina fina ben får inte tillräckligt med uppmärksamhet, de är riktigt läckra och kompletterar din vackra kropp mycket väl...!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pillare
    ensamärstark skrev 2014-10-03 19:48:55 följande:

Idétorka på hur o vad jag ska ta mina bilder så får bli såhär. Kom gärna med förslag

Ju mindre kläder destu bättre, säger jag!

Men.eftersom du får visa bara lite här kommer kameravinkeln spelar en stor roll. Haha