• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    Anonym (Fröken) skrev 2014-10-04 20:47:50 följande:

Tack för alla fina kommentarer, dom värmer

Det är väl dina fina bilder som värmer
  • Anonym (Solar)
    Sabotage skrev 2014-10-04 00:21:02 följande:
    Du är så jäkla snygg! Keep up the good work! :)

Jag är också nyfiken på bilden du la upp med tog bort direkt, har ju inte blivit mindre nyfiken av det som skrivits heller ;)
    Den bilden behåller jag för mig själv, Jag har en hand innanför trosan och en bra bit av mitt venusberg syns
    jjj333 skrev 2014-10-04 00:25:51 följande:
    Härligt! Otroligt fint ;)
    Tack
    ÄngDal skrev 2014-10-04 00:33:23 följande:
    Tack för ännu en fin bild på din underbara rumpa. Resten av din kropp är jättefin också (och som jag sagt förut: dina bröst är underbara). Tungan ute
    Tack en än gång.
    Aros02 skrev 2014-10-04 01:38:34 följande:
    Du kan nog gissa till viss del vad jag tänkte skriva Solar men jag överraskar alltid med nytt skoj du inte kunnat föreställa sig, Alltid! ;)
    Det är ju inte allt för svårt att gissa till en viss del vad du tänkte skriva

• Anonym (Solar)
    Pillare skrev 2014-10-04 06:15:29 följande:
    Vill vara ta på din rumpa och kanske även bita lite på skinkorna .. hahaha...

Får jag se dig och din rumpa utan trosor?
    Inte bita på skinkorna för du får inte äta upp domGlad.
    Nä det är bara min kille som får se mig utan trosor
    Pillare skrev 2014-10-04 06:24:41 följande:
    Päls? Hmmmm.. Jag undrar hur mycket...... Nu är jag nyfiken och vill se.
    Jag skrev tidigare i tråden hur mycket pälls jag har så gå tillbaka en bit så får  du svar på det.
    Du vill tydligen se mig helt  naken men så roligt ska du inte fåGlad  

• Pillare
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-04 22:41:50 följande:

Inte bita på skinkorna för du får inte äta upp dom.

Nä det är bara min kille som får se mig utan trosorJag skrev tidigare i tråden hur mycket pälls jag har så gå tillbaka en bit så får  du svar på det.

Du vill tydligen se mig helt  naken men så roligt ska du inte få  

Bra att du tycker det är roligt.
  • Pillare
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-04 22:47:43 följande:

Ikväll bjuder detta bildkollage  

Väldigt fint. Vet inte vad mer jag kan (och får) säga. Du har vär hört all detta förut.
  • jompen6

Tack! Riktigt sexig!
  • ÄngDal
    Wow, Solar, du är jättesnygg i kväll! Du klär i rött, riktigt vacker färg på dig. Och ditt hår är fantastiskt! Skål
  • andyman02

Alldeles perfekt! :)
  • Anonym (Solis)

Om du bara ska hålla på att kritisera allt o alla i tråden, varför är du här ?

Anonym (Hmm) skrev 2014-10-04 23:02:17 följande:

Du liknar mer en man...

Inga former alls.... Känns det i hjärtat när du ser tjejer med större bröst än dig? Vilket borde innebära de flesta.