Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

justnextdoor skrev 2013-11-20 11:07:38 följande:
    Cameltoe är ju typ "2 av något på varsin sida av något"........ en string mellan två skinkor borde ju funka då.[/quote] Absolut! Men du kan inte kalla den sexiga häcken för en kameltå!!!!??? Fan din röv är så tajt och din svank så perfekt att jag skulle kunna parkera min cykel där mellan skinkorna! Så det blir mer ett cykelställtema! Vänd dig om och dra upp trosan och ryck fram kameran!

Cykelställ Förvånad!!!??? Snacka om waste off space men, men Flört!
    Ser hellre att du parkera något annat där emellan men det är en annan historia Cool
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-20 11:07:49 följande:
    God förmiddag, frukten! Solig

*Pling, pling* KyssFlört!! 
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 11:14:50 följande:
    Cykelställ !!!??? Snacka om waste off space men, men ! Ser hellre att du parkera något annat där emellan men det är en annan historia . [/quote] Min FIAT?
    Hörde jag pling? Lådan är ju toktom?

Nu råkar jag ju veta att du sitter inne med en betydligt större bil än en FIAT så det blir kanon Skål!
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 11:17:48 följande:
    Nu råkar jag ju veta att du sitter inne med en betydligt större bil än en FIAT så det blir kanon ![/quote] Haha jag har precis hyrt en liten Toyota Verso, inte mycket att komma dragandes med.
    Haha nä det var verkligen inte imponerande Obestämd. Återkom när du kör combi igenFlört.
    Speak up skrev 2013-11-20 11:15:44 följande:
    ... Solig *Öppnar* 
    FörvånadTystOskyldigSkämsFlört!!

• GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-20 11:11:28 följande:
    Men detta var väl ändå nääästan lite cameltoe-varning, Mangoo! Drömmer Mmh... Du och dina vita trosorHjärta Jag börjar tro att du uppskattar vitt nästan lika mycket som jag.
    Enbart för dig raring... det vet du Kyss!
  • GoodMangoo
    BadBob skrev 2013-11-20 11:22:30 följande:
    Får man parkera minibussen där då? Ser trångt ut men jag är en jävel på att fickparkera
    Haha denna diskussion har vi haft förut men om jag minns rätt löste det sig på bästa sätt den gången ocksåGlad.
    Speak up skrev 2013-11-20 11:21:46 följande:
    Åh, jag önskar ändå att det vore så väl. Men å andra sidan vill jag inte vara missunnsam, så jag är glad att fler än jag får njuta av din string-beklädda bakdel. Solig

Tvivla inte........... bara njut {#emotions_dlg.flower}!!
    Speak up skrev 2013-11-20 11:22:46 följande:
    Det var med all säkerhet den bästa påringningen jag kommer vara med om idag. Oskyldig *Ler med hela ansiktet*
    Idag!!?? Här har vi en snubbe som är van vid skamliga pm alltså hahaSkål!!

• GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 11:14:50 följande:
    Cykelställ !!!??? Snacka om waste off space men, men ! Ser hellre att du parkera något annat där emellan men det är en annan historia . [/quote] Min FIAT?
    Hörde jag pling? Lådan är ju toktom?
    Pliiiing Flört!!!
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-11-20 11:27:07 följande:
    Har följt er diskussion och jag har alltid misstänkt att garaget är större än vad ägarinnan påstår...jag har tydligen rätt... Glad
    Igen.

Haha nu ska du bara sitta i ditt hörn och vara tyst Skrikandes{#emotions_dlg.djavulsk}Flört!!!
  • GoodMangoo
    BadBob skrev 2013-11-20 11:30:32 följande:
    det brukar alltid lösa sig på ett sätt eller annat. Speciellt när det är ett sånt fint dubbelgarage
    Uppskattar att du inte skrev "rymligt" Skrattande!
    Speak up skrev 2013-11-20 11:29:16 följande:
    Åh, jag tvivlar inte.. och jag kan lova att jag njuter, i fulla drag! Flört

Åh, det där med "idag" lät fel inser jag nu..Skäms "Hela veckan" skulle vara mer passande. (Ja om inte någon viss fruktig kvinna får för sig att pm:a mig igen förstås!) Drömmer Men det ska vara just hon i så fall. 
    Det är lugntSkrattande!! Är glad för din skull om/när det säger *pling* i din inbox Kyss

• GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-11-20 11:33:35 följande:

Som vanligt alltså...? Som vanligt blir det jobbigt när jag kommer  med sanningar.... Glad
    Haha ja jättejobbigt SkämsSkrattande!
Svar på tråden Helkroppstråden