• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-06 15:25:04 följande:

Goa ni är. 

Åh, Gud, vilka helt fantastiskt stora och fina bröst du har, underbara är ett för svagt ord för att beskriva dem... :)
  • Pillare

Goa ni är. 

Du, din lilla godisbit, du vet verkligen hur man ger en glad. Tack för denna extremt sexig bild på dina fina bröst.
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-06 15:47:05 följande:
    Men så du pratar losten Obestämd det är långt kvar tills jordelivet är slut, du kommer känna på många rumpor innan dess
    Jag har inte speciell koll, bara ett jävla bra minne (väldigt jobbigt ibland) hahah..
    Ja du, jag är snäll speciellt när chefen säger att jag ska snutta/smaka och slicka på flaskan, vet inte vilken flaska han menade men antar att det var vinflaskan...hahaha

Du är ett ljushuvud alltså Losten har blivit smart Tungan ute
    Ehh lägg av nu! Skyll inte på minnet. Erkänn att du har en liten idolbok där hemma som bara handlar om mig. Lite urklipp från FL, dina favoritcitat jag skrivit här, dokumentation om mina preferenser och sist men inte minst hundratals sidor med sexnoveller som bara beskriver dina fantasier om oss två tillsammans och ibland till och med med extra deltagare.

Att få känna på så många förstklassiga rumpor som möjligt innan jag är skrynklig och grå är ett av de viktigaste målen för mig. Karriärutveckling, familj etc kommer i det sammanhanget i andra hand. Och visst är jag ett ljushuvud precis som din chef verkar vara...Flört
  • Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 16:12:14 följande:
    Ehh lägg av nu! Skyll inte på minnet. Erkänn att du har en liten idolbok där hemma som bara handlar om mig. Lite urklipp från FL, dina favoritcitat jag skrivit här, dokumentation om mina preferenser och sist men inte minst hundratals sidor med sexnoveller som bara beskriver dina fantasier om oss två tillsammans och ibland till och med med extra deltagare.

Att få känna på så många förstklassiga rumpor som möjligt innan jag är skrynklig och grå är ett av de viktigaste målen för mig. Karriärutveckling, familj etc kommer i det sammanhanget i andra hand. Och visst är jag ett ljushuvud precis som din chef verkar vara?Flört
    Men det har väl ändå alla heterosexuella kvinnor och säkert också ett icke föraktligt antal av de homosexuella männen. Föreställer jag mig i alla fall. 
  • LostInTranslation
    Påven Johanna skrev 2014-10-06 16:18:57 följande:
    Men det har väl ändå alla heterosexuella kvinnor och säkert också ett icke föraktligt antal av de homosexuella männen. Föreställer jag mig i alla fall. 
    Jag tror absolut du har en poäng i att det är långt fler än vad kanske gemene man skulle föreställa sig. Men jag måste ändå lyfta fram att forumets popularitet är lite begränsande så jag skulle inte säga alla kvinnor och alla homosexuella män, utan snarare någonstans runt 93% av dessa grupper som någon gång besökt FLs webbsidor. Tror faktiskt också att det finns en hel del heterosexuella män som gör det för att de hyser den största respekt för mig eller för att helt enkelt ha något att elda upp till nyår.
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 16:12:14 följande:

Att få känna på så många förstklassiga rumpor som möjligt innan jag är skrynklig och grå är ett av de viktigaste målen för mig. Karriärutveckling, familj etc kommer i det sammanhanget i andra hand. Och visst är jag ett ljushuvud precis som din chef verkar vara...Flört
    Jaha! Du menar min voodobok klart jag har en sån, vilken tjej har inte det liksom hahah

Bara ut och kläm losten, ta med dig en polare som du skyller på tjuvnypen på  
    Min chef han kan han! Hahaha
  • Pillare
    småsugen skrev 2014-10-06 17:05:44 följande:

Hallå tråden!

Seg måndag, så kollage med repriser får duga

Fina repriser.
  • jompen6

Goa ni är. 

Dina bröst är så fantastiskt härliga och snygga!
  • jompen6
    småsugen skrev 2014-10-06 17:05:44 följande:

Hallå tråden!

Seg måndag, så kollage med repriser får duga

Underbara bilder på dig!