• Anonym (Grande)

Helkroppstråden

Amys skrev 2014-10-10 11:02:59 följande:

Det blir ett repriskollage från mig denna fredag, sorry grabbar. Men vardagen är en aning hektisk så kameran får vila. 

Trevlig helg!Skål

Vackra skapelse
  • ÄngDal

Det blir ett repriskollage från mig denna fredag, sorry grabbar. Men vardagen är en aning hektisk så kameran får vila. 

Trevlig helg!Skål

För mig som är både en tutt- och rumpman är det rena paradiset när du lägger ut bilder. Du är skulpterad som en gudinna, där allting på din makalösa kropp når de högsta poängerna i sexighet och perfektion.Hjärta

Ha en fantastisk helg!SkålSkål{#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-10 08:49:11 följande:
    Tack! Vad snällt sagt. Jag har mina skavanker . Dock tycker jag att skavanker gör en människa intressant. Ingen är perfekt
    Ja, dina "skavanker" gör dig verkligen sexig och otroligt fin, helt underbar faktiskt...{#emotions_dlg.flower}
  • Påven Johanna

Verkligt tjusiga gluggar ensamärstark! Och ögonbrynen står sannerligen inte Sherilyn Fenns efter.

• Anonym (harnånhårhär)
    Amys skrev 2014-09-29 14:01:46 följande:
    För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrottaFlört

Amys skrev 2014-10-05 09:56:08 följande:
    Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"Cool

Att någon tar sig tid att medvetet trycka ner andra människor med irrelevanta ord och meningar säger mer om den personen i fråga som slänger ur sig orden. Så frågan som lyder är, Vem är det som ska tycka synd om vem, egentligen?

(Alla har rätt till en åsikt, Ja! Men, endast välmenande ord får uttryckas enligt trådstart, all annan mening är ovälkommet i tråden alltså är du ovälkommen här "Hmm" så länge du inte har något fint att säga).

Solar, du är fantastiskt fin!! Och alla andra härinne!{#emotions_dlg.flower}

Ha en underbar söndag godingar!
    Snygga bilder och vacker ja.
    men ärligt. Är tuttarna äkta eller fixade?
  • blomkrukan01

Trevlig helg!Skål

Shit vad jag gillar dina bilder. Dör lite ;)
  • straight arrow

Fredagsslips!

Å en utan slips med...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.