• Anonym (Oops)

Helkroppstråden

Hettjej skrev 2014-10-13 06:47:22 följande:

Go morron! Jag har inte hunnit me tråden på den senaste tiden så för att ni inte ska glömma bort mig så slänger jag in en färsk. ;) phpkdORN481872.jpg

Mmmm vilken sexig rumpa;)
  • jompen6

Go morron! Jag har inte hunnit me tråden på den senaste tiden så för att ni inte ska glömma bort mig så slänger jag in en färsk. ;)

Vilken underbar rumpa du har! Sexiga trosor med!
  • ÄngDal

Go morron! Jag har inte hunnit me tråden på den senaste tiden så för att ni inte ska glömma bort mig så slänger jag in en färsk. ;)

God morgon! Glad
    Den där rumpan har vi ju alla saknat! Solig
    Så väldigt läcker den är... *mmm*
  • Stil o Känsla

Hej. Har sett dina bilder ett tag men känt att ytterligare en ?så snygg du är? kommentar bara känts tjatigt.

Men nu vill jag berömma dina bilder.

NeedfulThings skrev 2014-10-06 20:23:56 följande:

Håll till godo Solig

/frusen NT

Först var det de tre bilderna du la ut 6okt från ? frusen NT? De var liksom något nytt. De är väldigt bra för att vara självtagna. Du har en fin kropp men nu blev det sensuellt också

NeedfulThings skrev 2014-10-12 21:13:06 följande:

Och nu färgbilden med klubban mycket sensuell, skulle kunna tänka mig den stor och högupplöst som skärmbakgrund, fortsätt så.

NeedfulThings skrev 2014-10-12 18:51:37 följande:

Ett tips all vänlighet. Tänk på detaljer som axelbandet på bilden med bustier. Dekolletaget är det absolut inget fel på men det blir en ännu bättre bild om axelbandet ligger snyggt och du drar ut vecken i plagget.

ser fram emot fler av dina bilder

• joli123

Vad härligt det är att se en riktig booty :) den har jag saknat!
  • Ja du
    Go morron! Jag har inte hunnit me tråden på den senaste tiden så för att ni inte ska glömma bort mig så slänger jag in en färsk. ;) phpkdORN481872.jpg
    Trevlig morgon det blev idagFlört   Fröken gör sig i den vinkel!!!
  • Nilssson
    MrMom skrev 2014-10-13 06:53:13 följande:
    Hej och god morgon hetaste! :)
    Den bilden har gjort det till en bra dag redan ????
    Helt omöjligt att glömma bort dig.

Mycket vackert.
  • Lahall
    Amys skrev 2014-10-12 10:36:28 följande:

Myssöndag:)

Och den bilden förgyller Måndagen också. Tack
  • Maddog08

Vilken rumpa, ja tack ;)