• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MrMom
    Anonym (Esme) skrev 2014-10-13 17:41:03 följande:

Lite somrig

En vacker kvinna till :)
    Kik Daddy7006
  • MrMom
    studentbruttan29 skrev 2014-10-13 17:39:31 följande:

Haha, passa dig annars kanske du får smisk också. 

Åhh då hade jag stannat kvar hela natten :) hade varit jättebusig :p
    Kik Daddy7006
  • studentbruttan29
    MrMom skrev 2014-10-13 17:59:22 följande:
    Åhh då hade jag stannat kvar hela natten :) hade varit jättebusig :p
    Hahaha, det kan jag mycket väl tänka mig att du skulle vara. Solig
  • Anonym (Esme)
    MrMom skrev 2014-10-13 17:56:50 följande:

En vacker kvinna till :)

:)
  • straight arrow

Lite somrig

Vackert!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • MrMom
    Anonym (Esme) skrev 2014-10-13 18:00:52 följande:

:)

Du har en fin klyfta; )
    Kik Daddy7006
  • Job79
    Lite somrig
    Lite underbar 
  • MrMom
    studentbruttan29 skrev 2014-10-13 18:00:47 följande:

Hahaha, det kan jag mycket väl tänka mig att du skulle vara. 

Så hade vi kunnat plugga biologi.....är lite efter med mina läxor där ;) :p
    Kik Daddy7006
  • studentbruttan29
    MrMom skrev 2014-10-13 18:09:48 följande:
    Så hade vi kunnat plugga biologi.....är lite efter med mina läxor där ;) :p
    Skäms på dig!
  • NeedfulThings
    Pillare skrev 2014-10-12 21:13:55 följande:
    Sexy!
    Tack!
    Anonym (Oops) skrev 2014-10-12 21:21:06 följande:
    Mmm klubba mot smile1.gif
    Flört
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-10-12 21:52:20 följande:
    Jag kapitulerar! Jag går härmed i pension och tackar för mig och dig för alla vackra bilder och härliga leenden du gett!

Kram! smile1.gif
    Haha! Kram hjärtat! Solig
    Sabotage skrev 2014-10-12 21:54:46 följande:
    Wow! Vilken galet sexig bild! ;)
    Tack snälla Glad
    Aros02 skrev 2014-10-12 22:18:20 följande:
    snygg!
    Tack!
    Gastkramaren skrev 2014-10-13 00:06:21 följande:
    En så underbar rosa färg på ljuvliga läppar. Puss. Flört
    You know it! Tack sötnos Flört
    ÄngDal skrev 2014-10-13 00:06:45 följande:
    Mmm, nu hettar det till i bilderna också...sexmarkörerna trängs och lockar och pockar...det har nog ingen någonting emot... Tungan ute

Får man fråga om unga fröken har tofsar eller flätor i håret också för att ackompanjera den godisklubba hon så njutningsfullt och skickligt och med stor lidelse (och skymtar jag en smula kättja också?) suger på...? Flört
    Nja, på den bilden har jag inte det, Men det händer absolut Glad
    Stil o Känsla skrev 2014-10-13 10:23:37 följande:

Hej. Har sett dina bilder ett tag men känt att ytterligare en så snygg du är kommentar bara känts tjatigt.

Men nu vill jag berömma dina bilder.

Först var det de tre bilderna du la ut 6okt från frusen NT De var liksom något nytt. De är väldigt bra för att vara självtagna. Du har en fin kropp men nu blev det sensuellt också

Och nu färgbilden med klubban mycket sensuell, skulle kunna tänka mig den stor och högupplöst som skärmbakgrund, fortsätt så.

Ett tips all vänlighet. Tänk på detaljer som axelbandet på bilden med bustier. Dekolletaget är det absolut inget fel på men det blir en ännu bättre bild om axelbandet ligger snyggt och du drar ut vecken i plagget.
    ser fram emot fler av dina bilder smile1.gif
    Först och främst, tack för komplimangerna Glad

Sen angående min bustier. Vissa bilder tar jag specifikt för tråden, andra inte. Denna bilden är av det senare slaget. Bara något jag knäppte för att skicka till en speciell någon. Att bandet var snurrat såg jag inte ens förrän jag var påklädd igen och orka ändra då. Och ja, jag stör mig lite på det. Så ja jag håller med.

Sen är det inte direkt ett plagg där jag kan dra ut vecken. Det går inte ta bra bilder om man samtidigt ska tänka på sånt Tungan ute Och det är inte Top model det här, där det är plagget man gör reklam för, det är min kropp som ska tittas på, inte mina kläder Flört