• goaskalice

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-10-13 16:07:28 följande:
    TGIM!! Du gav veckan stark start där Hettjej!! Första bilden i veckan borde belönas extra stort!! Den rumpan går inte av för hackor... Skön jeansdag här idag men följde ditt exempel och tog på mig stringkalsongerna under.....

O'hoy
    Hear my name Take a good look This could be the day
  • goaskalice
    studentbruttan29 skrev 2014-10-13 16:12:47 följande:
    Hello. 

Åh, juicy
  • ÄngDal
    Buffy80 skrev 2014-10-13 21:56:15 följande:

Är det någon här som brukar våga visa ansiktet här, eller är det bara bodyshots som gäller?

Wow, en grymt snygg stjärt du har och runda fina höfter (och annat fint också). Hög klass på din kropp! Tungan ute
  • Anonym (tr)
    goaskalice skrev 2014-10-13 22:57:50 följande:

En tutte.

Två tuttar.

Pattknulla.

Bra. Dem där skulle man ju vilja knulla.
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-13 16:12:47 följande:

Hello. Solig

Jävlar i min lilla låda så sexig du är. Vilka bröst - och sen den där handen som täcker lilla musen, jojagtackarjag... Glad
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-13 18:13:11 följande:
    Nja, på den bilden har jag inte det, Men det händer absolut Glad

Stil o Känsla skrev 2014-10-13 10:23:37 följande:

Hej. Har sett dina bilder ett tag men känt att ytterligare en så snygg du är kommentar bara känts tjatigt.

Men nu vill jag berömma dina bilder.

Först var det de tre bilderna du la ut 6okt från frusen NT De var liksom något nytt. De är väldigt bra för att vara självtagna. Du har en fin kropp men nu blev det sensuellt också

Och nu färgbilden med klubban mycket sensuell, skulle kunna tänka mig den stor och högupplöst som skärmbakgrund, fortsätt så.

Ett tips all vänlighet. Tänk på detaljer som axelbandet på bilden med bustier. Dekolletaget är det absolut inget fel på men det blir en ännu bättre bild om axelbandet ligger snyggt och du drar ut vecken i plagget.
    ser fram emot fler av dina bilder smile1.gif

Kan man tänka sig att du lägger upp någon bild med tofsar eller flätor i håret då...? Tungan ute

Och hur går det med utklädningslådan och att visa upp halloween-dräkter vi ska få rösta på...? Drömmer

• ÄngDal
    Anonym (busigt!) skrev 2014-10-14 00:32:52 följande:
    Och ännu en mycket läcker kvinnokropp i trådenTungan ute...det finns så underbart många, livet är härligt... Solig
  • Pillare
    goaskalice skrev 2014-10-13 23:21:48 följande:

Nu måste jag gå och lägga mig, sorry för spam..

Spam? Aldrig! Vill bara ha mer.
  • Anonym (Oops)
    Anonym (Esme) skrev 2014-10-13 22:28:22 följande:

phpjz2U1396945.jpg

Hej snygging

Morgon....
  • Anonym (Oops)
    goaskalice skrev 2014-10-13 23:04:21 följande:

Du har verkligen delat med dig av snygga bilder här i tråden, tack!
    Varsågod snygging