• Doctor Why

Helkroppstråden

Oj oj oj...

Nu är det många "Hunks" här inne.
    Tur att jag också gillar att kolla på er  Skrattande

• Zack
    Anonym (Beby) skrev 2014-10-14 12:45:37 följande:

Godkväll phpw9I4KJ53475.jpg

God eftermiddag får jag väl säga där jag befinner mig, men vem bryr sig om tidpunkter när det bjuds på en så vacker rumpa. En för mig ny vacker rumpa att beskåda ska väl tilläggas. Underbar :)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Chris) skrev 2014-10-14 20:06:03 följande:
    Ok! Here it is ;)
    Oj, jösses vilken kropp åååå, vad jag vill.....

Är så jävla impad att du lyckades hitta hit och lyckades skapa ett konto, så man fick se en hunk som du..WOW snygga amerikanen... 

Min magkänsla har alltid rätt!! 
    Antar att du redan vet att bilden finns på google! 
    Hahaha....LOSER 
  • ulfsas
    Anonym (Lisa) skrev 2014-10-14 20:20:52 följande:
    Bjuder på en bild phpNsJq1512045.jpg
    SöttSolig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Amys
    Zack skrev 2014-10-14 20:07:45 följande:
    Amy, du fortsätter med att förföra mig visuellt med bilderna på din fantastiska kropp.

Och med hänsyn till att vänta ; "Den som väntar på något gott väntar på mig" som jag lite ödmjukt brukar säga ;)
    Men du, om jag nu skulle vänta på dig så tycker jag det är lite ohyfsat att låta mig vänta så här länge.. Börjar bli lite kyligt gumpen;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 13:22:40 följande:
    Oj, jösses vilken kropp smile5.gif åååå, vad jag vill.....

Är så jävla impad att du lyckades hitta hit och lyckades skapa ett konto, så man fick se en hunk som du..WOW snygga amerikanen... 

Hahaha....LOSER 
    Ha ha. Eller för att använda ett Wu Tang Clan inspirerat uttryck "Dumspirospero ain't nuthin to fuck with".....då menar jag alltså inte bokstavligen talat....såklart ;)
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-14 13:26:48 följande:
    Men du, om jag nu skulle vänta på dig så tycker jag det är lite ohyfsat att låta mig vänta så här länge.. Börjar bli lite kyligt gumpen;)
    Ja skäms på mig, men jag befinner mig på en annan kontinent just nu. Jag lovar på bot och bättring så snart jag är hemma igen. Du kommer helt säker att bli varm igen då ;)
  • Anonym (Chris)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 20:22:40 följande:
    Oj, jösses vilken kropp smile5.gif åååå, vad jag vill.....

Hahaha....LOSER 
    Whatever you say darling ;) fake pictures of me in amateur fitness challenge Nevada i guess? Huh... You know! But I Didn't! Thanks
  • Zack
    Anonym (Lisa) skrev 2014-10-14 13:20:52 följande:

Bjuder på en bild phpNsJq1512045.jpg

Tack för det. Grym rumpa du har.