• lollat

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-03-30 10:18:49 följande:
    Solig Det låter nästan som om du tycker att det är något fel på din kropp.. Det tycker inte jag!!! Hjärta men vill gärna se mer Drömmer
    Bara för dej! Hjärta (och Jaded, lovat att jag ska visa mina bröst för henne)

• Nanime
    lollat skrev 2013-03-30 10:33:39 följande:

Solig yaaay! :D Looking gooood!
  • lollat
    Nanime skrev 2013-03-30 02:20:56 följande:
    Härliga bilder Solig

Jag bjuder på ett par bilder från dagen som varit :) Inte de bästa kanske men de får duga :P
    Oj vad egoistiskt av mej att inte ha sett din oemotståndligt vackra kropp (inga dåliga vader heller, svag för sånna). Fick en liten dagdröm där våra två gosiga kroppar ligger och myser. {#emotions_dlg.flower}
  • Tom Araya

Tragiskt små tuttar och mycket hår i ansiktet för att vara en tjej. Förvånad Obestämd
  • lollat
    Tom Araya skrev 2013-03-30 12:10:02 följande:
    Tragiskt små tuttar och mycket hår i ansiktet för att vara en tjej. Förvånad Obestämd
    Varför kan du aldrig vara nöjd? Gråter
  • Tom Araya
    lollat skrev 2013-03-30 12:11:08 följande:
    Varför kan du aldrig vara nöjd? Gråter
    ...om du ändå hade varit som 80-talets kulstöterskor från Öst-tyskland...Drömmer
  • Amys

Gillar!! Så hett med skäggFlört
Svar på tråden Helkroppstråden