• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ronga
    goaskalice skrev 2014-10-16 13:18:24 följande:

Närmare 40 än 30-åriga tuttar.

Alltså jag avundas dina patienter -.-
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • goaskalice
    Mike Hawk skrev 2014-10-16 12:41:11 följande:

Fasiken, mina är också borta!

Inte bara kläder som saknas, en stor del av din kropp verkar ha försvunnit också o_O Försök hitta den och fånga den på bild
    Hear my name Take a good look This could be the day
  • Lahall

Mycket vackra snart 40 tuttar
  • Tyler

Väldigt mkt fint att titta på här inne...njuter...Flört

• Lahall

Eller 80 tillsammans
  • goaskalice
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 11:18:36 följande:

Jag är lite..hmm..fylligare än många andra här i tråden. Men kul att det uppskattas. :)

Du är ju väldigt sexig och det har inte så mycket mer fettprocent att göra Härliga kurvor (jag tillhör inte skaran som använder ordet kurvig för att beskriva en tjock kropp) som du verkar veta hur man använder..
    Hear my name Take a good look This could be the day
  • studentbruttan29
    goaskalice skrev 2014-10-16 13:27:09 följande:
    Du är ju väldigt sexig och det har inte så mycket mer fettprocent att göra Härliga kurvor (jag tillhör inte skaran som använder ordet kurvig för att beskriva en tjock kropp) som du verkar veta hur man använder..

Ska vi skåla på det och slå våra tuttar ihop? Jag menar glas. Solig  

Vad tror du tråden skulle tycka om den bilden? Dina snygga mot mina snygga? Skål

• studentbruttan29
    Anonym (Fascinerad) skrev 2014-10-16 13:18:47 följande:
    Du skriver; uppskatta det vackra.

Det är därför jag reagerar, på att så många inte gör det utan bara säger samma sak till alla tjejer. Man kan inte säga att någon är det finaste de har sett och sen i inlägget under säga det till en annan tjej, då ljuger man.

Kanske vill man inte göra nån ledsen eller nåt, tjejer kan vara lite känsliga.

Jag uppskattar det vackra och det är även just då jag skriver det i tråden.

Ja, du kan ha rätt. En del bara kastar ur sig komplimanger, men låt dom göra det. Livet måste inte vara så svårt att man måste komplicera tillvaron med småsaker/smådetaljer.

Njut och gå vidare nu. Lägg gärna upp en bild som vi kan få njuta av.

Puss på dig.

• studentbruttan29
    Tyler skrev 2014-10-16 13:26:10 följande:

Väldigt mkt fint att titta på här inne...njuter...Flört

Du tar död på mig. Så fruktansvärt manlig kropp. {#emotions_dlg.flower}