• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (tossan) skrev 2014-10-17 07:27:01 följande:
    Hur tar man bort sina bilder vartefter. Letat men inte hittat
    På din sida och sen bildgalleriet
  • Pillare
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-17 07:32:37 följande:
    På din sida och sen bildgalleriet
    Fiinns inget där, det funkar kanske bara om man lägger upp bilder därifrån.
  • Anonym (Bra start :))
    ensamärstark skrev 2014-10-16 23:23:58 följande:

php9qt1lG02946.jpg

Mmmmmmm snygg! Go morron
  • Anonym (Glenn)
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 22:40:15 följande:

Säger godnatt med lite nytagna bilder, ingen rumpa dock Flört

Puss på er!
    Heeeet
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-17 00:27:40 följande:

Tack alla för att ni tagit mig i försvar eller vad man skall kalla det. Fått många fina bonuskomplimanger tack vare TR så jag är lite extra glad idag. TR väckte ju ändå en ganska intressant fråga. Är min kropp en normal manskropp eller ej. Vid närmare eftertanke måste jag erkänna att den nog är onormalt normal för att vara en normal manskropp med undantag för ett fåtal punkter möjligen, men det är nog också väldigt normalt att det finns några onormala inslag.

Få nu liksom inte för dig att din kropp är "normal" vi tjejer vill liksom se Losten posta sin fina "onormala" kropp från topp till tå  
    k
  • Anonym (Dumspirospero)
    Pillare skrev 2014-10-17 07:34:23 följande:
    Fiinns inget där, det funkar kanske bara om man lägger upp bilder därifrån.
    På gallerisidan så går du vidare till forumbilder, vet inte riktigt hur den nya sajten ser ut, jag använder fortfarande den gamla men har för mig att det ungefär är lika
  • Pillare
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-17 07:41:19 följande:
    På gallerisidan så går du vidare till forumbilder, vet inte riktigt hur den nya sajten ser ut, jag använder fortfarande den gamla men har för mig att det ungefär är lika
    Tack! Hjärta
  • Mike Hawk
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-17 07:41:19 följande:
    På gallerisidan så går du vidare till forumbilder, vet inte riktigt hur den nya sajten ser ut, jag använder fortfarande den gamla men har för mig att det ungefär är lika smile1.gif
    Mina verkar ligga kvar ändå. Kanske är en viss fördröjning?
  • MaryM
    Mike Hawk skrev 2014-10-17 07:52:51 följande:
    Mina verkar ligga kvar ändå. Kanske är en viss fördröjning?
    Nä dom ligger inte kvar... :( Repris till mig? :)
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Hallonsoda) skrev 2014-10-16 14:01:53 följande:

Har tjuvtittat ett tag :) Hej allihopa!

Äntligen en vacker kropp! Snyggt att du tar hand om dig.