• studentbruttan29

Helkroppstråden

Rump-fredag. Weeeehooooo! 

Solig

• ensamärstark
    Anonym (Första) skrev 2014-10-17 15:13:55 följande:
    Oj oj, firas det med underklädsparty hemma hos dej ? ;)
    Javisst! Brukar inte du fira på detta vis? Isf har du mycket att lära.. Och som tur är jag riktigt duktig på att lära ut så välkommen
  • Aros02
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 14:47:38 följande:

Puss alla fina här inne, hoppas ni kommer att förgylla min fredag med bilder på händer & mjuka fina läppar.

Sedan som ingen verkade kunna uppnå igår, bild som startar vid bröstkorg och slutar vid lår/knän/ben. Ni kan ju ha kalsonger på er eller ännu hellre, cencurera "amors pil".  

De där läpparna är riktigt fina, det har jag faktiskt inte sett tidigare!
  • studentbruttan29
    Aros02 skrev 2014-10-17 15:17:46 följande:
    De där läpparna är riktigt fina, det har jag faktiskt inte sett tidigare!
    Tack, de vet vad de gör också. hehe. Solig
  • MaryM
    Aros02 skrev 2014-10-17 15:13:17 följande:
    Snygg bakdel Mary!

Rygg, svank, rumpa, midja. Gillar även den där lilla lufttriangeln nedanför den riktiga triangeln så att säga!
    Men oooh, tack, vad glad jag blir :) Får man se dig då? :)
  • MrMom
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 15:17:39 följande:
    Rump-fredag. Weeeehooooo! 

Solig
    Lövley!!.... :)
    Kik Daddy7006
  • Aros02
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 15:20:03 följande:

Tack, de vet vad de gör också. hehe. 

Tror jag säkert!

Mina med för den delen. Känsliga som antenner och omtumlande som en brytande våg när den fasen i träffar! :)
  • LostInTranslation
    nonstop skrev 2014-10-17 11:21:26 följande:

Ang LIT så är han underbar både kroppsligt och som person.
    Han är INTE som alla andra icke lönnfeta killar, han är gudomlig så det såKyss !

Oj oj det var stora ord som värmer ända in i själen! Misstänker att vi är gamla bekanta, så nu har du fått min fulla uppmärksamhet. Vem är du?? Ledtråd? 
  • Anonym (Trunk)
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 14:19:59 följande:

Vad tycker ni om en helt vanlig bild då?
    Så som jag är skapad utan krussiduller inpetat i bilden. {#emotions_dlg.flower}

Du är helt underbar och jag skulle verkligen vilja ha kontakt med dig... Men det går inte att skriva pm till dig... Du verkar vara en fin och generös tjej på alla sätt! {#emotions_dlg.flower}
  • studentbruttan29
    Anonym (Trunk) skrev 2014-10-17 15:29:30 följande:
    Du är helt underbar och jag skulle verkligen vilja ha kontakt med dig... Men det går inte att skriva pm till dig... Du verkar vara en fin och generös tjej på alla sätt! {#emotions_dlg.flower}
    Tack, jag vet tyvärr inte hur man ändrar så folk kan skriva till mig. En del verkar kunna, andra inte. 

Men tack för komplimangen. Drömmer