• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kille 83)
    Anonym (milf) skrev 2014-10-18 23:16:39 följande:

Frestelsen blev för stor.  Måste bara pröva lägga upp en bild....

Fint. Kan man få se dig topless?
  • Anonym (Oops)
    Anonym (milf) skrev 2014-10-18 23:16:39 följande:

Frestelsen blev för stor.  Måste bara pröva lägga upp en bild....

Mjau snygging
  • Amys
    Noname00 skrev 2014-10-18 12:48:18 följande:
    Sjukt fin, bild sensuell och vacker :)
    Tack{#emotions_dlg.flower}
    Nyfikne skrev 2014-10-18 12:56:35 följande:
    och Gud skapade Kvinnan.... :)
    Har du gått och blivit religiös? OskyldigKyss
    ÄngDal skrev 2014-10-18 12:58:05 följande:
    Det är ingen slump att din kropp strålar av ljus som vore den en ängels.{#emotions_dlg.flower}
    (Herregud, Amys)
    Pillare skrev 2014-10-18 13:12:38 följande:
    Du vet väl att det inte finns mycket mer man kan säga förutom att du är fantastisk.
    Tack, vännen!{#emotions_dlg.flower}
    Aros02 skrev 2014-10-18 13:31:21 följande:
    Har aldrig sett en så fin pepparkaksgumma i profil förut, och tro mig jag har sett många!.. ;)
    Vilken tur att jag når upp till målet som en fin pepparkaksgumma. Vill ju inte förstöra din fantasi om fina pepparkaksgummor, om du nu fått beskåda så mångaFlört Drömmer Tack{#emotions_dlg.flower}
    Gastkramaren skrev 2014-10-18 13:39:21 följande:
    Wow, ljuset kommer in fantastiskt över dina former..! Då kontrar jag med skuggor. ^^
    Du lyckas lika bra med ljuset eller skuggorna, Väldigt sexigt!Solig
    Nordic1974M skrev 2014-10-18 14:02:29 följande:
    Lika sexig och vacker hursomhelst =)
    Ronga skrev 2014-10-18 14:13:56 följande:
    Solig Upp med hakanCool
    ÄngDal skrev 2014-10-18 14:20:21 följande:

[quote=74192124][quote-nick]Ronga skrev 2014-10-18 14:13:56 följande:[/quote-nick][/quote]

Haha, exakt så känner jag också inför Amys bilder...! :D

Ni är för roliga.. Älskar just den scenen i The mask, Skulle vilja se både dig och Ronga se ut såSkrattande
    Maddog08 skrev 2014-10-18 20:42:59 följande:
    Wow dina bilder är otroliga

Tack så mycket alla för era fina ord, jag uppskattar det verkligen!Hjärta Det gör det så mycket roligare att fortsätta bjuda på bilder när man ser att de uppskattas.

• Amys
    Sabotage skrev 2014-10-18 21:26:16 följande:
    Anonym (lexus) skrev 2014-10-18 19:04:37 följande:
    Jag vågade =) Min kropp är inte världens finaste och jag får ju oxå komplex pga alla andra fina kvinnor här inne  men jag gjorde det =) Du vågar =) Jag hejar på dig Hjärta
    YOLO right? Saknar till skillnad från de flesta killarna här stora armar, ordentliga bröstmuskler och tvättbräda. Men jag är mjuk och varm att kramas med i alla fall! Flört Hoppas att det fungerar bara!

Var snälla mot mig...
    Du har verkligen inget att skämmas för, du är fin! Väldigt sexigt med rosetten och alltSolig
  • straight arrow

God morgon, snyggingar!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • MikeHawk

Haha, I'm back! (Nästan i samma skepnad i alla fall)

• Aros02

Det här med att ta bort sina bilder från tråden. Kan man endast göra det från sitt bildgalleri som man länkat hit? Laddar man upp dem direkt i tråden så är de här för alltid? Går det att ta bort bilder uppladdade från en telefon/padda också?

Måste va nån som har koll och kan svara på dessa enkla frågor? :)

• NeedfulThings

Du använder nya sidan antar jag? Gör inte det, inget funkar därifrån ;) gamla.familjeliv.se Gå in där, sen kan du ta bort bilder från bildgalleriet :)

Aros02 skrev 2014-10-19 10:52:23 följande:
    Det här med att ta bort sina bilder från tråden. Kan man endast göra det från sitt bildgalleri som man länkat hit? Laddar man upp dem direkt i tråden så är de här för alltid? Går det att ta bort bilder uppladdade från en telefon/padda också? Måste va nån som har koll och kan svara på dessa enkla frågor? :)