• Qwerty85

Helkroppstråden

Clownensglädje skrev 2013-07-30 22:19:16 följande:
    Va fan PinkDolly....skärp.dig...Ditt bekräftelsbehov är sjukligt...

Ditt och alla otrevliga ononymas behov att behöva vara otrevlig är sjukligt...
  • Qwerty85

Nu var det ett tag sedan, har följt allt tjafs... undrar varför man ens orkar gå in i en bildtråd där folk får visa upp sig om de vill och sen klaga på deras utseenden... för att vissa personer inte gillar vissa kroppar så betyder det inte att andra inte gör det. Att lägga ner energi på att klaga istället för att bara sluta titta är rätt så pinsamt, om man inte vågar visa bild på sig själv så har man absolut ingen rätt att klaga på andra heller... eller nåt.

Hur som helst så är detta en bildtråd och då lär man ju bidra med något iaf, även om det inte är så imponerande och "perfekt" som så många anonyma vill att det skall vara.

Nu är det helg för alla knegare som jobbar in fredagar på annan ort!!! Skål
  • Qwerty85
    vonKatt skrev 2013-08-01 16:08:18 följande:
    Skål för den!
    Tittar gärna på dig en stund! ;)
    Trevlig välförtjänt helg!
    PAUSA skrev 2013-08-01 16:11:30 följande:
    Orättvist men jag unnar dig det Solig

Tack tjejer. Solig
  • Qwerty85
    Nanime skrev 2013-08-02 10:28:11 följande:
    Hej alla fina människor! Gör ett litet inkast innan jag drar iväg till jobbet.

TGIF! Ett kvällspass kvar innan det är helg :D
    Puss på er alla fina och underbara människor! 

Din rumpa ser smekvänlig och smiskvänlig ut som vanligt! FlörtKyssHjärta
  • Qwerty85
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-03 00:34:08 följande:
    hahahah jag tyckte det stod " ni andra som är äckliga"  i några sekunder.. :P och Dolly är långt ifrån äcklig ;)
    "Äckligt" het kanske? ;)
  • Qwerty85
    The Riddler skrev 2013-08-03 20:52:56 följande:
    8/10
    Skulle mer påstå 12/10! :)
  • Qwerty85

Lite väl lite bilder från herrarna nu så jag slänger väl in ett litet bidrag. Flört

• Qwerty85
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-19 17:53:08 följande:

Bra med scarf så här till hösten...
    Oj oj oj! Så sensuell och fin bild... Alla ni andra damer i tråden... ni är alla så underbart fina!!
  • Qwerty85

Då detta verkar varit dagens tema så slänger jag väl in ett par ögon också då.

Svar på tråden Helkroppstråden