• coztanza

Helkroppstråden

Amys skrev 2014-09-20 17:14:53 följande:

Tack raringar för alla fina, fina komplimanger ni gång på gång tar er tid att ge mig. Jag läser varenda en och blir lika glad varje gång! Tusen tack <3

Vilken läcker bild, bra start på denna lördagskväll Glad
  • coztanza
    Amys skrev 2014-09-23 15:49:44 följande:

Påklätt...

Mindre påklätt..

Nästan naken..Drömmer

Alla kostymnissar där ute, ni är så jäkla sexiga. Fler sådana bilder, tack (om en kvinna får önskaSkäms). 
    Jäklar så läckert alltså ;)
  • coztanza
    Hettjej skrev 2014-09-23 07:29:55 följande:

Go morron!

Har inte varit här inne på flera dagar så de e bäst att jag skickar in en bild och hoppas att jag blir förlåten. ;)

Fy smulan så läckert, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) Tur att jag inte kollade in här imorse då.. för då hade jag inte fått mycket gjort på jobbet Drömmer
  • coztanza
    Anonym (brösten) skrev 2015-06-29 08:02:52 följande:
    Lilla jag
    Vilken otrolig start på morgonen, riktigt fin och läcker kropp! :) Ser gärna mer av den!
  • coztanza
    trollefur skrev 2015-06-26 20:44:59 följande:

En kvällsbild ????

Otroligt vacker på alla sätt och vis måste jag säga :)
  • coztanza
    Anonym (brösten) skrev 2015-06-29 10:19:31 följande:

Vart sugen på o visa lite.får en kick av det.

Det är bara att posta på :)
  • coztanza
    Vinterflickan79 skrev 2015-08-30 16:34:44 följande:

Köpt ny bh. Vad tycker ni? Behålla eller lämna tbax?

Behålla tycker jag, den var sådär lagomt läcker och förhoppningsvis lika skön? ;)
  • coztanza
    HäckHäxan skrev 2015-09-24 13:30:27 följande:
    Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.

Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.
    Måste bara stanna till och säga att jag tycker att din rumpa är otroligt fin, perfekt skulle jag kunna säga :)
  • coztanza
    justme79 skrev 2016-09-10 18:23:45 följande:

Provade en body igår som bara var såå fin och skön!

Ser bra ut det där :)
  • coztanza
    Anonym (Alien) skrev 2016-09-10 23:03:52 följande:
    Första bilen
    Wow, läcker!

Ser gärna mer av dig :)
Svar på tråden Helkroppstråden