Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

justnextdoor skrev 2013-10-15 18:45:59 följande:
    Oj vad man vill ingå i den "hemliga armen" när man ser sånt gött!! Min egne hemlige vän klappa just till mig på hakan och bad mig be dig att dra jeansen ca 2 dec ner och luta dig framåt men min hemlige vän är inte så fin i mun men han passar rätt bra i en
    Du är en av få som inte ingår i den hemliga armén haha. Tycker din hemliga vän verkar vara en rakryggad kille med lite stake i Flört.

• GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-15 18:56:54 följande:
    Jag kan hålla mig utanför om min hemlige vän får "INGÅ"!! Han är en grov rakryggad jävel som gärna tränger sig på! Står du sådär så kommer vi.... han direkt!!
    Haha *asg*..... är du säker på att du vet vad du ger dig in på/i Drömmer??
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-10-15 18:58:49 följande:
    Faktum är att jag inte tål stenfrukter. Jag tvivlar på att mango räknas till dem dock! Tungan ute
    Är du pälsallergiker ocksåKatt?
    Speak up skrev 2013-10-15 19:00:53 följande:
    Men snälla nån... Mango! Skäms Du är ju riktigt farlig. Usch! Hur lyckas du få två par av mina jeans att krympa på samma dag? Förvånad

Jag farlig.......... nääää Oskyldig!!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-10-15 19:06:57 följande:
    Nej, inte pälsallergiker inte. Tur det. Glad Joho du Mango, du kan allt vara en farlig kvinna. Du ser farlig ut! Flört

Hade inte varit något problem men ändå bra att vetaSkrattande.
    Okey då....... jag är väl ingen fjäril direkt {#emotions_dlg.djavulsk}

• GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-15 19:05:23 följande:
    Ger mig IN I menar du?? Nä inte en aning men det ser läskigt lockande ut från den här vinkeln!!
    Mmm läskigt var det ja Flört!!!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-10-15 19:21:09 följande:
    Haha, så du är långt ifrån FV då? Flört
    Kom på att det kanske skulle kunna tydas så........ vi säger såhär istället...... är ingen lammunge direktFlört
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-10-15 19:22:12 följande:
    Ajajaj..! Gråter
    Åhh nej Foten i munnen!!
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-15 19:25:08 följande:
    Kan du inte berätta ingående vad jag ger mig in i? Fast det funkar att skicka en bildserie också nu när det bultar så jävligt i bulten så kan man ju förena nöje med nöje!
    Skulle PRECIS posta en bildserie men så kom det där tjatat igen så det blir till att trycka på delete istället {#emotions_dlg.djavulsk}Flört.
  • GoodMangoo
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-15 19:38:59 följande:
    Haha. Jag är nog rena kattungen jämfört med Mangon! Oskyldig
    Haha det vet jag med säkerhet att du INTE är TystFlört.
    justnextdoor skrev 2013-10-15 19:29:27 följande:
    Fuck!! Timing allt handlar om timing!!!

Att du aldrig lär dig Foten i munnenSkrattande!!
  • GoodMangoo
    PPP- ömhet kommer det garanterat att få men av vem vet man aldrig Cool.
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-15 20:17:50 följande:
    Men fasiken, nu försökte jag ju låta det framskina som att jag har en mjukare sida också! SkrikandesTystOskyldig

Det har du FVKyss.... jättemjuk...... men någon liten dununge är du inte Skrattande!!
    Anonym (glädjen) skrev 2013-10-15 19:52:16 följande:
    Jag tror Dockan är lite lessen nu när Good Mango får alla mäns fulla uppmärksamhet. När dessutom GM är 100 gånger fräschare och sexigare. Trist läge Dolly.
    Jag tävlar inte emot någon, jag kör mitt race....vissa gillar det.... andra inte.
Svar på tråden Helkroppstråden