• Flickan82

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-01-28 09:45:15 följande:
    Ja det var så jag menade. Det räcker inte att man tänker lite snuskigt om vad pojkarna har mellan benen för att kunna hävda att man är lite dirty Kyss, men jag kanske kan lära dig sakta och försiktigt någon gång trots allt om du verkligen vill ta steget över till den mörka sidan.
    Kan du göra det? Bara lova att ta det försiktigt..
  • Flickan82
    Q Silver skrev 2014-01-28 10:49:29 följande:
    Du ÄR så jäkla fin.... oavsett nickname...
    Tack.... ;)
  • Flickan82
    Anonym (Stolpen in?) skrev 2014-01-28 10:52:54 följande:
    D skulle man vilja se ....  Skrattande
    Antar att den är väl insmord?
    Annars blir det trögt.
  • Flickan82

Hahaha, oj vad den/dom anonyma har kommit igång ordentligt helt plötsligt..

• Flickan82
    Q Silver skrev 2014-01-29 08:19:32 följande:
    Oj! godmorgon!!
    God morgon :)
  • Flickan82
    LostInTranslation skrev 2014-01-29 08:41:12 följande:
    Snälla!! Gör inte det! Jag vill inte hamna i fängelse! Har hört att det händer mycket hemskt där. Räcker att man skall plocka upp en tvål i duschen så är man illa ute.... Och vem skall ta hand om min guldfisk och vattna benjaminfikusen?? Kan du ta ansvar för dem?
    Ta med fisken och fikusen så bildar vi familj därinne, du och jag!
  • Flickan82
    LostInTranslation skrev 2014-01-29 08:55:24 följande:
    Det vore ju inte helt fel iofs. Har du några bra kontakter inom kriminalvården? Skulle gärna ha en etagecell med terass och minispa. Kan tänka mig att ta en del av merkostnaderna själv om det är en långsiktig lösning. Vet inte hur mycket man kan få för att visa sin torso på internet nuförtiden....
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-01-29 08:46:48 följande:Se till att hamna på avdelningen för kvinnor så kommer det kännas som att du kommit till himmelriket Flört
    Ingen dum idé, men frågan är om det verkligen känns så efter all kirurgi jag kommer ha gått igenom innan jag är inne.... Skäms
    Risken är att jag får stanna längre än dig eftersom jag visat både bröst och röv, men det är en risk jag får ta. Och vi får inte glömma garderoben.. Eller jag får lov att röra mig fritt därinne?
Svar på tråden Helkroppstråden