• Movit

Helkroppstråden

Jag är mest besviken på den som höll i kameran....som fotograf är det ju viktigt att man får med hela motivet och att händer och fingrar är på rätt plats....här är många saker fel....trots att motivet är rätt...eller hur ska jag nu uttrycka mig...känns lite som jag nu har målat in mig i ett hörn...Foten i munnen

• Movit
    Anonym (smiley) skrev 2013-11-30 15:46:02 följande:

Behöver du hjälp med ryggen "Movit"? ;)

Ja absolut....ställer du upp?
  • Movit

Anonym (smiley)....jag tror minsann att jag kan hjälpa dig med din rygg också.....ser jag nu...Tungan ute

• Movit
    GoodMangoo skrev 2013-11-30 16:20:49 följande:
    Är det mig du menarDrömmer??

om du höll i kameran....så ja...men för all del säg till jag kan hantera en kamera....och har en viss känsla för bildkompositioner och estetikFlört
  • Movit

Vad ska jag hitta på för kul ikväll??? Kan ju inte ligga så här hela kvällen...
  • Movit
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-30 17:49:41 följande:

Så otroligt vacker en kvinna kan vara....bara genom att stå.....
  • Movit
    Anonym (BBW) skrev 2013-11-30 18:32:43 följande:
    Är det någon idé att komma med bilder om man är en kurvig kvinna med stora bröst? En äkta BBW.
    Eller är ni alla av en annan smak?
    Men givetvis...det finns en hel del kurviga här men ganska långt bak i tråden tyvärr.
  • Movit
    fialotta85 skrev 2013-11-30 18:55:10 följande:
    Nog finns här kurviga töser också

det är ju så surt när man inte kan se dina bilder Gråter vare sig på datorn eller på appen....
  • Movit

Så fort dessa bilder kom upp på skärmen så rent reflexmässigt hände detta......Förvånad
Svar på tråden Helkroppstråden