Inlägg från: Anonym (mepetite) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mepetite)

Helkroppstråden

god kväll

• Anonym (mepetite)
    coztanza skrev 2014-01-09 21:00:20 följande:
    Inte för att förringa alla andra damers jättefina bilder... men, i mina ögon är du "mepetite", nummer ett härinne!  

Wow, tack för den kommentaren! När ska du lägga ut bild då :)
  • Anonym (mepetite)
    MrMom skrev 2014-01-11 17:14:11 följande:
    Ja det är det :)

Vad snygg kropp du har.....Flört
    Underbart! Tack så mycket!
  • Anonym (mepetite)

PPP- hej, jasså mina nikebrallor går hem!? De är väldigt sköna. Kanske lite för bekväma!

• Anonym (mepetite)

ppp- jag tycker att det beror på hur helheten ser ut och hur man klär sig i övrigt. ja har lite svårt för ett par xxl fisgrå mysbyxor på män, men ett par svarta halvtajta går hem helt klart =)

• Anonym (mepetite)

lägger upp en repris tidigt från i vintras =)
  • Anonym (mepetite)
    Anonym (Drakpaddan) skrev 2014-01-17 12:27:22 följande:
    Det ryktas att du är Petite Chérie, så bemästrande sexig du är Skål
    Hej! Jag är inte petite Cherie, om du syftar på en annan användare! Lite kul att vi är fler petitar, små vill säga! Tack!
  • Anonym (mepetite)
    Anonym (Drakpaddan) skrev 2014-01-17 12:54:18 följande:
    Ja då förstår jag. Har hört från flera håll att Petite Chérie är hetare än hetast. Och eftersom du är hetare än hetast tänkte jag att du måste vara hon Solig

Kan man få önska en bild till av dig? Du leder i min smak ligan i tråden Kyss
    Okej. Petite Cherie har Sharon tate som sin profilbild. Men hon kanske är jättehet, vem vet =)
  • Anonym (mepetite)
    Anonym (Drakpaddan) skrev 2014-01-17 13:14:35 följande:
    Googlade på sharon tate, ser okay ut men menar du att Petite Chérie liknar henne? Vem liknar du då mepetite? 
    den andra petite har henne som profilbild. jag liknar mest mig själv, det är okej det med =)
Svar på tråden Helkroppstråden