Inlägg från: Anonym (K2 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K2 2)

Helkroppstråden

Certa skrev 2014-03-12 09:26:27 följande:
    Vilken awesome bakdel <3
    Tack Glad
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 09:28:01 följande:
    Inte säker på det. Känner mig ovanligt skärpt idag måste jag säga. Din rumpa hade avsevärt mycket snabbare effekt än mitt morgonkaffe. Dessutom gav den en väldigt skön upplyftande känsla som inte någon av alla kaffeblandningar jag testat lyckats åstadkomma. Och detta bara av att se en bild på din bakdel... Tror du sitter på en guldgruva tjejen!!
    Tack så mycket,  blir lite smickrad Skäms Kyss
    Vill också ha en skön upplyftande känsla, eller vad man nu säger som tjej Cool 
    Skulle vara trevligt med en bild med bara slips och bälte TystDrömmer
  • Anonym (K2 2)
    Mattias39 skrev 2014-03-12 09:40:04 följande:
    Tillfällig? Nja...den är återkommande...och sammanträffar alltid med dina bidrag....konstigt...
    Kan vara ganska stark....Drömmer
    Blir ju så smickrad nu ju KyssFlörtTungan ute
  • Anonym (K2 2)
    Borkason skrev 2014-03-12 09:43:54 följande:
    Jag är massör så jag kan klämma ganska hårt Flört
    Men jag skulle bara säga att du har en fin midja Solig
    Ååå...en massör DrömmerDrömmer
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 09:49:06 följande:
    Ja det var ju ett smart sätt att säkerställa att du får en rejäl om gång om du skulle stöta på någon av oss ... Du är inte så feg av dig och väldigt tydlig med vad du gillar. Tur du har svarta byxor annars hade det nog lyst rött genom dem när jag är klar med dig.... Tungan ute
    Är bara ärlig med vad jag vill ha, bättre så än att det blir frågetecken mitt i allt Drömmer

• Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 10:08:12 följande:
    Hmmm det var värsta specialbeställningen det. Du får nöja dig med detta så länge. Vet inte om jag är så snygg i bara slips och bälte

Jösses, flåsar som en hund igen Tungan ute skit i bältet, släng på dig slipsen och fota SkämsOskyldig
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 10:16:40 följande:
    Japp, det är väldigt gulligt av dig att dela med dig och vara tydlig Flört. Är det möjligen så att du är den unga välartade och eleganta kvinnan som förvandlas till en ohämmad slampa i sängen, som dessutom drömmer om att hitta den genuina gentlemannen som blir ett brutalt, hårdhänt vilddjur när dörren har stängts...??
    Typ Tyst 
    Dra i håret, kasta upp mot väggen!! Herregud, jag måste ta en dusch....seee yeah
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 10:50:04 följande:
    Dusch.... Lärde mig igår vad det betydde....

En vanlig jäkla kyss är inte helt fel det heller. Det här klippet var väldigt inspirerande...

" rel="nofollow" target="_blank">

Hahaha...det funkar det med Kyss väldigt mysigt är det iallafall Flört
  • Anonym (K2 2)
    La Chica skrev 2014-03-12 10:53:05 följande:
    Damn! Ramlar av sängen... *dreglar*
    Ramlar av sängen!! Haha, jag ramla in i duschen! Tror lost får varenda kvinna att tappa fotfästet Cool
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 11:23:03 följande:
    Akta huvudet!! Bättre att du håller dig i sängen om den bilden hade sån stor inverkan tycker jag

Ja...verkligen!! Att det blir en sån kemi första gången två personer träffas när de vet att de skall kyssa varandra ... Sexigt!

Härligt Ensam!! Kan avslöja att min dag började med att kolla vad som hände i den här tråden igårkväll. Såg en hel del fint som även satte fart på mina fantasier!... Du är grymt snygg, men det visste du ju redan att jag tycker.Kyss

Eh...

Hahahaha
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 11:37:51 följande:
    I'm up for it anytime baby....Oskyldig Bara du nämner din rumpa i en mening så har du mig på din sida... Utnyttja inte detta på oetiska sätt nu!
    Rump rump rummmmmmmmmmmmmp 

Svar på tråden Helkroppstråden