• Ronga

Helkroppstråden

Så Anton vad är hemligheten, from one man to another. Skippa bröd och satsa på proteiner ?? :)

• Ronga
    Anton Chigurh skrev 2014-01-05 15:24:46 följande:
    Det är, helt ärligt, ganska enkelt, jag ligger på ca 2 gram protein per kilo kroppsvikt, intag då, förövrigt ser jag till att inte stoppa i mig mer energi än vad jag gör av med. Dom dagarna jag äter lite extra ser jag till att öka förbränningen dagen efter, tex en promenad på 25 km, eller 2 timmar i roddmaskinen. Allt, Ronga, och jag menar allt, bottnar i två saker. Motivation och självdisciplin. Och dom två sakerna hör ju på sätt och vis ihop.

Så det är ingen hemlighet, Ronga, det är "bara" och vara någotsånär konsekvent.Glad

Ja, och så är jag noga med att alltid direkt efter ett träningspass, så ser jag till att få i mig minst 30 gram protein och 30 gram kolhydrater, likadant strax innan sänggåendet, då ser jag också till att få i mig 30 gram protein. 

Ja, det handlar såklart om mer än så, men det är lite av mina "regler".
    Tackar Cool
  • Ronga
    TjabooPeople skrev 2014-01-05 15:37:01 följande:
    Now, that is a sexy wonderful woman.
    Wonder woman!
  • Ronga
    stief84 skrev 2014-01-06 12:42:22 följande:

Äldre kvinnor är det bästa som finns.!
    Tror du kan vara det bästa som finns. :-*
    Både äldre och yngre har sina för/nackdelar
  • Ronga

mepetite - du är inte bara väldigt sexig och het, du är förbannat vacker också, på riktigt. jag är dessutom övertygad om att fler delar min åsikt kring detta.

Svar på tråden Helkroppstråden