Helkroppstråden
Bus på er!!
Bus på er!!
Håller vad jag lovar och lägger upp en ny tisdagsbild! ;) God morgon och hoppas alla får en toppendag!
Nu är det dags mina vänner... Sängens goa värme ska bytas ut mot en varm å behaglig morgon dusch... Let's go!!
Rusande endorfin!! Gud så skönt det är att träna!!! Eller hur!??
Jag tror eller nä jag får ofta höra att jag räven bra träningspartner... Skulle vilja vara en annan sorts partner hellre dock...
Kära söta fina du!! Jag tror att jag måste komma på besök å på något sätt banka om lite vett i din skalle från en kvinna till en annan.. Du behöver ju inte göra ett enda dugg! Det räcker fint att du är du å ingen annan på så vis är du sexig vacker underbar fantastisk å massor med andra adjektiv... Du ska inte vara så hård mot dig själv... Kram på dej!! Å ursäkta att jag la mig i kunde bara inte låta bli...
Efter att ha varit sjuk blev jag helt slut av PT-passet. Tänkte jag skulle prova lite bh:ar men kommer liksom inte längre än så här...
Hmm en av dem kanske! ;)Du menar jag ska gå bh-lös hela tiden? Ja det vore ju nåt! :) Dröm sött!
Ligga ensam är skittrist... Att ligga däremot... Me like alot!!
Ibland är det ju bara så att lusten för sällskap å vuxentid är större än lusten att kliva upp å åka till jobbet även om jag älskar mitt jobb...
Ska jag låta bli att posta fler bilder så du kan jobba lättare.. ?