Inlägg från: Anonym (Quexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Quexet)

Helkroppstråden

Jonte71 skrev 2015-03-25 17:10:59 följande:
    Helt plötsligt blev jag sugen på glass OCKSÅ! Drömmer
    Kan bara konstatera att mina fantasier startade nu! Oskyldig
    Jonte71 skrev 2015-03-25 17:12:31 följande:
    WOW! Grym kropp men jag var mer inne på glass än blommor!Oskyldig

Haha, tack snälla du! Men nu var ju temat musik o "Killen" hade ju så snällt tilldelat mig "Blommig falukorv" Därav blommorna o dessutom tror jag inte att det hade blivit så bra bild om jag hade varit insmetad i glass istället?! Skrattande
  • Anonym (Quexet)
    Pappman skrev 2015-03-25 17:37:16 följande:
    Blir nog svårt. Krävs nog att du bjuder på det vackra du visar (och inte visar) för att jag inte ska bli frustrerad. :)
    Det kändes ju inte som ett omöjligt uppdrag, jag postar ju redan en massa var o varannan dag! Flört
  • Anonym (Quexet)
    Borkason skrev 2015-03-25 20:13:59 följande:

Skickade en kul bild.
    Hon skrev "Haha" utan smiley efter!
    Vad betyder det?? 

Var det via fls pm kan det faktiskt vara så att hon inte använder smileys? Brukar hon skicka smileys? En annan viktig fråga, var det de första du skickade? Tungan ute
  • Anonym (Quexet)

Efter en härlig kväll med brudarna kan jag bjuda på en påklädd bild! Kyss

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-25 22:52:12 följande:
    Redan hemna? :p då måste de vart lugn kväll men fin iaf :)
    Ja det vart mest glass ikväll faktiskt! Oskyldig Chauffören ville hem så då är det bara att följa med, Flört för det skulle säkert ta en kvart att gå hem.... Tungan ute
    Inte ett dugg lat.
    Neol skrev 2015-03-25 22:53:14 följande:
    Snyggt kexet!! Det var en imponerande mängd med små flaskor du hade i bakgrunden där... Är du samlare??
    Haha, njae, det är faktiskt bara två synliga flaskor på bilden, resten är smink Tyst jag som sminkar mig max en gång i månaden känner att jag har ett stort behov av att ha det hemma!

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-25 23:19:16 följande:
    Då får man vänta en vecka till på top notch bilder tråkig chaufför :p :) Du e inte lat du spar på stegen :)
    Hahaha, ja det verkar så!
    Neol skrev 2015-03-25 23:33:21 följande:
    Tyckte precis du sa att det bara var på söndagmorgnar du var osminkad. Jag hade alltså rätt att det är en rätt trevlig upplevelse att vakna upp intill dig även en söndagmorgon
    Nej, jag är alltid osminkad, nästan. Men jag är inte rolig att vakna bredvid en söndagsmorgon!
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 08:01:50 följande:

Här vaknar man glad i hågen och klickar in sig här för att vila ögonen på massa läckra människor som postat härliga morgonbilder...och vad upptäcker jag: INTE EN BILD SEDAN IGÅRKVÄLL?! vad är det här! Bäst att nån börjar posta nu genast innan min morgon är helt förstörd!

Quexet, du är för övrigt sjukt snygg och får alltid till fantastiska bilder!

Oooh, tack så mycket snälla du! {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Quexet)

Fortsätter på musiktemat med "These boots are made for walking"

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-26 09:19:46 följande:
    9-5 va ? :) :p
    Aha, dubbla poäng fast egen låt?! Drömmer Betyder det att den fick VG? Tungan ute
    Underhill skrev 2015-03-26 09:29:34 följande:
    Makalöst hett ;)...fin fin är du!
    Tack så mycket, vad glad jag blev nu! Solig

• Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-26 11:02:51 följande:
    Det där med musiktema verkar inte så dumt ändå. Inte för att jag förstår exakt hur ni lagt upp det men det där var ett par riktigt tjusiga stövlar kexet

Om man kan få önska en låt så skulle jag gärna se en bildtolkning av Missy Elliots klassiker All n my Grill
    Haha, så svårt är det inte, kom på en låt som på ett eller annat sätt passar till bilden! Tungan ute 
    Hmm, jag har en komediversion på en gång, vet dock inte om den är så uppskattad! Flört Får se om jag får låna kameran av sambon i helgen så kanske jag lyckas få ihop något. Kyss
    Mattias39 skrev 2015-03-26 11:12:23 följande:
    Mycket läcker bild kexet! Är nog lite av en nörd när det gäller läckra, välformade ben i ett par sexiga stövlar
    Tack snälla du, det finns inte mycket bättre än snygga skor! Kyss

• Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-26 16:14:42 följande:
    Men Lilla Enhörningen!! Har du verkligen försökö med det. Vad smickrad jag blev.

Min profil kan tyvärr inte vara öppen för det ligger ett jäkla flöde i den som inte går att plocka bort där massa hemliga saker dyker upp för allas beskådan annars. Som mitt bästa kanelbullerecept med mera.

Men jag skall berätta ett knep för alla som läser här. Eller snarare berätta hur man skickar PM till vem som helst som inte är anonym.

1. Tryck på kuvertsymbolen högst upp på sidan.
    2. Tryck på knappen Nytt Meddelande
    3. Skriv in personens användarnamn högst upp.
    4. Skriv det snuskmail.
    5. Klicka på skicka.
    6. Vänta på svar
    7. Vänta på svar
    8. En röd etta tänds över kuvertet
    9. Klicka på kuvertet
    10. Skit också! Någon hade anmält ett inlägg du gjort. Det var från FL.
    11. Vänta
    12. Röd etta
    13. Den jäveln skickade en stor kukbild tillbaks haha...

Nej så skulle det aldrig sluta. Nu vet ni! Det går att skicka även till stängda profiler så länge de inte är anonyma. Ledsen om informationen ställer till det för en del tjejer här....
    Aha, nu förstår jag vad vår käre kaponjär menade när han försökte förklara att det  visst går att skicka PM till låsta profiler!
Svar på tråden Helkroppstråden