Inlägg från: Anonym (Undrandes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrandes)

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2016-11-17 23:22:33 följande:

Mycket har hänt i tråden på senare tid, fina bilder blandat med gnäll, vilket innebär att allt är som vanligt! Fantastiskt!

Japp, allt är som vanligt här inne och i de andra bildtrådarna, vilket inkluderar en massa reprisbilder. Tacka vet jag nytagna fotos.
  • Anonym (Undrandes)
    Neol skrev 2017-01-19 10:17:10 följande:

TGIT!!

Ordförande i seniorklubben
    Trist att behöva säga det, men när inte ens Noel kan få det att kittla till hos trådens damer längre, så får vi väl snart anse den för tråden för död. I vart fall behöver män inte göra sig besvär att posta bilder.
  • Anonym (Undrandes)
    Abegayle70 skrev 2017-03-14 21:28:25 följande:

Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
    Mums, den där röven skulle man vilja behandla med björkris så att den blev röd och fin :)
  • Anonym (Undrandes)
    Abegayle70 skrev 2017-03-23 12:51:55 följande:
    Grattis, du och andra småpojkar med våldsfantasier har nu fått mig att besluta att aldrig mer posta bilder i de öppna trådarna.
    Våldsfantasier? Kallar du smisk med björkris för våld. Hans Scheikes kvinnor såg det som en njutbar belöning. Du skulle ta och prova och släppa lite på de där hämningarna.
  • Anonym (Undrandes)
    Abegayle70 skrev 2017-03-23 16:14:29 följande:
    Du förtjänar inte att ens bemötas. Gömma sig fegt anonymt dessutom. Okej. Du jämför dig själv med pervit hans scheike. Det säger allt.
    Ha ha, snacka om att surna till snabbare än en disktrasa. Jag jämför inte mig själv med Scheike, men poängterade blot att hans kvinnor uppskattade att få smaka på riset. Uppenbarligen är du inte en sådan kvinna, och din bakdel ska tydligen hanteras med samma försiktighet som Ming-porslin. Beklagar att jag kom till att föreslå något som långt överskred dina gränser.
  • Anonym (Undrandes)
    Lindiza skrev 2017-03-23 21:54:26 följande:
    Ställ dig på alla fyra själv så ska jag mer än gärna piska dig med björkriset  så du ska få känna hur det känns att bli piskad på rumpan
    Gärna. Hos dig eller hos mig?
  • Anonym (Undrandes)

Kvinnor, det är påskrövstema i tråden, så sätt igång och lägg upp bilder.

Jag lovar att inte komma med kommentarer i stil med "den röven skulle må gott av att få smaka på påskriset", då jag vet att det finns särskilt känsliga trådmedlemmar.

• Anonym (Undrandes)
    Anonym (Jag) skrev 2012-12-18 12:06:38 följande:

Mums!!
  • Anonym (Undrandes)
    Rambo69 skrev 2017-08-07 17:27:17 följande:

Jag  har statrat en egen sluten grupp där enbart tjejer , kvinnor är inbjudna.
    Den heter "Alla tjejer och jag" , jag kommer inte att skicka pm till någon tjej/ kvinna om hon inte först godkänner det, suntförnuft mao.
    Så välkomna alla tjejer att söka till min grupp!

Ha ha ha.....dagens optimist är just korad.
  • Anonym (Undrandes)
    Crossfitkungen skrev 2017-10-17 17:59:28 följande:

Jag är kär

I en röv?
Svar på tråden Helkroppstråden