Helkroppstråden
Oh la la vilken läckerbit! ;)
Oh la la vilken läckerbit! ;)
BonJen: Toppenbild! Kan inte bli så mycket bättre .
[quote=78199808][quote-nick]Elsaaa skrev 2017-11-17 18:26:00 följande:[/quote-nick][/quote]
Fredagsmys :)
[quote=78218876][quote-nick]Anonym (BonJen) skrev 2017-11-24 13:27:50 följande:[/quote-nick]
Snygging! Du är vacker och snäll du ;)
[quote=78218876][quote-nick]Anonym (BonJen) skrev 2017-11-24 13:27:50 följande:[/quote-nick]
Skön fredag!
Hade jag varit singel så.... :)
God fortsättning allihopa ;)
Jag är inte född i november ;)
[quote=78434139][quote-nick]Anonym (Sabina) skrev 2018-02-04 17:37:50 följande:[/quote-nick][/quote]
Thank you! Pure and feminine beauty.
[quote=78434139][quote-nick]Anonym (Sabina) skrev 2018-02-04 17:37:50 följande:[/quote-nick]
Snyggt. Har sett den ett par gånger nu, men det gör ju inget.
Undrar dock varför du fortsätter med att spela så svår och aldrig skriver ett enda ord tillbaka till alla de komplimanger du får. Inte ens ett simpelt ?tack alla?. Man undrar ju lite, men det ligger lite i min natur.
Jag måste erkänna att jag lägger ut bilder av egoistiska skäl, får en kick av att exponera mig
så ev kommentarer är mindre viktigt men såklart roligt om någon där ute gillar det dom ser.
Thank you very much
Tycker att det är lite för vanligt, tyvärr. Kanske objektifieringen blev mindre om det kom ngt ord från alla komplimangsmottagare.
Bla, bla, bla, jante.
Det börjar bli tjatigt att höra dig ropa jante hela tiden. Du kanske ska slå upp vad jantelagen betyder innan du slänger dig med ordet till höger och vänster så fort någon kommer med en kritisk synpunkt.
Jag startade med att berömma, och kom sedan med en reflektion. Ingen avundsjuka i det. Kroppsligt är hon i en klass för sig, men varför inte visa att hon uppskattar alla komplimanger? Hon har tackat nu kan jag se, så kanske skulle hon bara upplysas.
Trevlig kväll till dig med, mister.