Inlägg från: Anonym (Huga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Huga)

Helkroppstråden

Anonym (1789) skrev 2018-11-12 11:39:31 följande:

Jag har inte alltid men väldigt ofta rätt. Bara det att andra jämt ska hävda annat tills motsatsen för dem bevisas.

Det var det verkligen! Pedagogiska och mindre stressfyllda sett till dagens volym av diagnoser på barn. Konstigt i och med att fem myror år 2018 fortfarande är fler är fyra elefanter.

Magnus spelade däremot en besserwisser som gissade fel, typ som Anna Odell-dyrkaren X&Y här.

Fast jag är inte sämre än att jag kan erkänna när jag har fel.

Och tro mig, även jag brukar ha rätt bra koll men denna gång gick solen i moln. Tillfälligt, bäst att tillägga.

Dagens ungar ser väl knappt ens på tv, de verkar födas med i-paden i näven.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-12 12:37:59 följande:
    Jag såg det men den var inte riktad till dig. Sådant händer, det var ändå så länge sedan att båda tyvärr är ur tiden ju.

Dagens ungar är en förlorad generation. Fast det ska såklart inte de beskyllas för utan mer deras föräldrar. Samtiden premierar ett beteende som kommer skicka de flesta gullungarna rakt in i burken av framtida antidepressiva.
    Magnus, Brasse och Eva. Trist att alla är borta, Eva gick bort väldigt tidigt. 
    Jag tyckte Magnus och Brasse var rätt kul när de gjorde bland annat "Varning för barn" med den ökända svordomsvisan, som min mamma tog sig för pannan när jag skrålade med för full hals. 

Fast det fanns värre sånger, men de sjöng jag inte hemma. Oskyldig
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-15 21:49:19 följande:

Samma refräng som förra året. Januari är inte för rolig, kanske du kan posta bilden då med.

Eller gör som jag, boka en charter i vinter.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Madicken) skrev 2018-11-08 17:06:59 följande:
    De celluliterna går inte av för hackor!
    Är det verkligen samma människa på de bilderna?
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-18 19:06:04 följande:
    Till Kanarieöarna kanske. Göra som småflickorna och posta en toabild med en katt som skyler dig till gubbarna här inne?
    Ja, faktiskt är det till Kanarieöarna jag ska.

Men någon toabild blir det inte, vare sig med eller utan katt. 

Jag har två stora hundar som skulle kunna få skyla isåfall, står de framför mig så blir det bara en... hundbild. Flört Men hundar är inte tillåtna på charterresor så, nä det blir ingen bild.  Glad Men jag kan ju alltid posta ett foto på lavastranden, har man aldrig sett en strand bestående av lavasand så är det rätt unikt faktiskt.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-18 19:07:06 följande:
    Madicken har en fin kropp! Äkta utan kladd och/eller fejk.
    Jag är inte rätt person att bedöma kvinnokroppar egentligen men... jo, det är bra när man vågar fast man inte är "perfekt".
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-18 19:36:14 följande:
    Misstänkte det.

Är det två Grand Danois så tar de väl upp hela badrummet. Ja men en lavastrand kan vara fint att beskåda i januarislasket, posta en du. Dessutom får säkert någon här inne stånd då.
    Lovar att visa lavastranden när det beger sig. Än är det ett tag till januari. 
    Haha, ja det ståndet bjuder jag på!
    (Fast slipper helst att se det.) Oskyldig

Snart dags för sängen, i morgon är det måndag. Igen. Nio måndagar kvar sen jä**ar är det sommar igen! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-19 09:08:46 följande:
    Det tycker jag du ska! Ståndet till trots. Kanske har vi turen att det döljs i en trosa, möjligheten finns onekligen.

Nio måndagar går fort. Först kommer Lucia med sitt blonda hår (förlåt nu var jag rasistisk, han kommer med sitt svarta hår menar jag), sedan tomten med sitt vita skägg (förlåt, nu förminskade jag HBTQ-rörelsen, hen kommer såklart med regnbågsfärgat, könsneutralt skägg) och därefter sker nyval till riksdagen. Nu borde mina PK-åsikter vara godkända.
    Åh, herreminje... ett stånd i en trosa, skona mig!
    Fast det finns folk till allt, man slutar aldrig förvånas.
    De borde faktiskt finnas BH till män också. Ball-hållare. För jämställdhetens skull.
    Fast kön är bara en social konstruktion. 
    Har jag hört.

Nu är det bara åtta måndagar kvar. 
    Jag kan köpa mycket runt Lucia, men att spöka ut en man (oavsett hud- och hårfärg) till Lucia... är fanimig ett helgerån.

Vilket är nästa helgon som ska göra till åtlöje? Den helige Birger... eller nej jag menar såklart den heliga Birgitta!

Tror du det blir ett extraval förresten?
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-19 17:22:06 följande:
    Min chansning är att en del här gör mer än bara har stånd i trosor dessvärre. Usch. Bra idé med ball-hållaren, å andra sidan ska det krävas att de har ballar och det verkar bildligt uttryckt saknas sådana. Så för de är det antagligen tur att människan av idag vill göra könen till en social konstruktion.

Håller med dig där men vi ses sorgligt nog som dinosarier som tycker Lucia är en kvinna, inte en man. Antar att de män och kvinnorna har en strap on hemma.

Skönt med åtta måndagar kvar. Apropå paus från verkigheten kommer man onekligen in på svensk politik. Tror att nästa statsministeromröstning, innan jul, av Löfven kommer röstas ned. Men om bara den där maktgalna, rödhåriga missionskämpen, som tror bildandet handlar om henne, tillsammans med L hoppade upp i sosse-knät så är det ju klart. Ena sekunden hävda att man vill ha en alliansregering och dessutom med garanterade ministerposter i en sådan för att i nästa sekund trycka rött är att omyndigförklara väljare. Allt för ett spöke på 17% som man inbillar sig sla försvinna till nästa val. Jag tror Sverige skulle tjäna på att inte vara så extremt i allt, som i detta fall, annars är exempelvis ett nyval nära. Vad tror du?
    Jag har hela tiden trott att det skulle lösa sig men jag börjar tvivla.
    Ser inte hur det skulle gå till faktiskt.

Tror som du att Löfvén kommer röstas ner inom en hyfsat snar framtid. Varför skulle det blivit någon skillnad sedan i september? Hoppetossan säger ju att hon inte vill regera med SL som statsminister samtidigt som hon, som sagt, röstar ner Kristersson. För att hon är så skitnödigt rädd för Åkesson.

Det går inte att låtsas som att "spöket" inte finns, för det gör det ju i allra högsta grad. Och sanna mina ord, blir det extraval så kommer SD öka. Det vågar jag sätta min ena sko på. 
    Min förhoppning är att MP får på moppo och det känns inte helt irrelevant att tro.

Hur det sedan blir... ja det återstår att se.

Det finns väl risk att valdeltagandet kommer bli lågt, själv kommer jag definitivt att rösta och min röst hamnar hos samma parti som i valet i september.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-20 07:59:03 följande:
    Jag har hela tiden trott att det kommer drivas långt, kanske till en fjärde och sista omröstning innan man får kalla fötter och just förstår att många av deras väljare kommer byta parti på sedeln. Alliansen har ju varit död sedan länge, troligen längre än DÖ.

Sverige kommer aldrig få en medalj på bröstet för att man sitter som en bortskämd unge och vill hålla det så kallade spöket ute i kylan. Det de inte verka lära sig och vägrar förstå, som de "skickliga" analytiker de ser sig vara, är att spöket vuxit val efter val efter val. Svensk politik lever på lånad tid, det är bara se övriga Norden.

Ja MP och L måste skaka av ett nyval och med tanke på den extremism, islamism och klanröstning som finns i förstnämnda partiet vore det bra om partiet försvann. Tror du har rätt där, valdeltagandet kommer minska en aning. Människor förtstår iofs inte riktigt sina skyldigheter i en demokratisk process, samtidigt varför skulle de när beslutsfattarna beter sig som en förskoleklass? Jag tror mig veta vad du har på din röstsedel och ja, min kommer också stå oförändrad.
    I morgon ska Rödluvan ge någon form av besked, mest troligt är väl att hon behöver mer tid... tid för vad?
    Hon kan knappast jöja något som en majojitet skulle accepteja.

Som det ser ut enligt opinionssiffror jag såg så åker både L och MP ut vid ett extraval. Låt oss hoppas på det!

Du tror dig veta, ja kanske har du rätt... eller också inte. Kanske jag anar något också. 

De som inte går och röstar, de hoppas jag håller tyst efteråt. Använder man inte sin demokratiska röst så ska man bara tiga. Det tror jag att vi är överens öm.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-20 21:34:59 följande:
    Katastrof.
    KaTTastrof sa Bill. Eller om det var Bull?
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-22 21:19:50 följande:
    1 132 200 inlägg är det i tråden.
    Tråden var trevligare när jag postade min första bild för då var det inte så mycket pajkastning i tråden.
    Om du vill anmäla något så är det bäst att du anmäler det direkt till admin för det  är inte alltid som hen tittar in i tråden  
    Nej du Lydia, nu har du sett fel. 
    Just nu, i skrivande stund, är det 133 287.

Mjau! Flört
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-24 18:18:35 följande:
    Ex-fru. Blev ohållbart efter att ständigt ha stulit hennes trosor.
    Vilka trosor?
    Menar du leopardörat som de satt ett snöra på?

Att plåga en katt för att dölja en mus, är det en hämndaktion från "Fria råttors förening" eller?
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-23 21:18:39 följande:
    Jag ger mig för jag hade fel den här gången.
    Tråden är i alla fall läst 30480999 gånger.
    Gnägg
    Gnägg?

Har du läst i tråden om tandköttsleenden?
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Morw) skrev 2018-11-28 12:10:53 följande:

Anonym BH: Älskar dina leopardisar!

Skulle haft sånna till min partner är de snygga bakifrån?

Du kan ju besöka tråden "Intima bilder". Där kallar hon sig för "Strumpan" eller något sånt. 
    Sen kan du dregla över rövsnöret som tillhör det stackars leopardörat.
Svar på tråden Helkroppstråden