• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Oops)
    Amys skrev 2014-10-23 21:28:45 följande:
    Åh, du var med riktigt snygg!
    Anonym (Oops) skrev 2014-10-23 21:20:58 följande:Snygging levererar smile5.gif
    DetsammaFlört

Ibland så:)
  • Anonym (Oops)
    Anonym (gemigensol) skrev 2014-10-23 21:31:17 följande:

phpsb68cJ70919.jpg

Damn du e vacker qvinna
  • ÄngDal
    Anonym (gemigensol) skrev 2014-10-23 21:18:14 följande:
    Tack så mycket, du lyckades klämma in många komplimanger där haha! Tycker jag ser så lugn och blyg ut i min korta page, men det är inte direkt sanningen ;)
    Jag hade gärna packat in några fler med tanke på hur fin du är, men jag hoppas att du postar fler bilder så jag har sparat några fina kommentarer... Solig

Härligt att veta att du är allt annat än blyg och lugn...vi gillar motsatsen så mycket bättre...{#emotions_dlg.flower}
  • Aros02
    Amys skrev 2014-10-23 21:18:18 följande:

Smyger in här en liten snabbis, säger TGIF i förskott! 

Snyggt!

Men du har långt hår också? Vill åtminstone jag se mer av! :)
  • Sabotage
    Anonym (gemigensol) skrev 2014-10-23 20:02:25 följande:
    Ni är så himla snygga allihop! Raaawr på er ;)
    Wow! Läckert Glad
  • stief84

[quote=74224646][quote-nick]Anonym (gemigensol) skrev 2014-10-23 21:31:17 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow bara wow!

Lust o komma förbi på kaffe? ;)

• E 22

phpsb68cJ70919.jpg

Wow!!!

Helt underbart vackert...vill se mer
  • ÄngDal
    Wow! Jättesnygg och klassiskt sexig top och fina trosor på väg av...det kan verkligen inte bli härligare... Tungan ute

Förresten: matchar du det syndigt sexiga röd nagellacket med eldigt djuprött läppstift...? Oskyldig