• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare

[quote=74242064][quote-nick]Fröken35 skrev 2014-10-27 15:13:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Ah, badtuttar. Mysigt.

• Aros02

[quote=74242064][quote-nick]Fröken35 skrev 2014-10-27 15:13:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Haha, man blir varm omombords, som när man dricker glögg ungefär! :)

• Fröken35
    Aros02 skrev 2014-10-27 15:20:46 följande:

Haha, man blir varm omombords, som när man dricker glögg ungefär! :)

Hade gjort vad som helst för en liten kopp med starkvinsglögg just nu. Fan så gott. Solig
  • Anonym (Kille 83)
    Fröken35 skrev 2014-10-27 15:13:46 följande:
    Solig
    Hett med badtuttar:)
  • Nordic1974M
    Fröken35 skrev 2014-10-26 22:21:33 följande:
    Ibland är påklätt riktigt sexigt, speciellt med ett par riktigt stora och snygga bröst under
  • straight arrow

God kväll i mörkret...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • läppar
    Anonym ( ) skrev 2014-10-26 21:03:30 följande:
    Nu är du lite för avancerad, vännen Det enda jag menade är att hon är anonym, så håll igen dina vilda hästar innan de löper amok.
    Så f-n heller du menade. Folk kurtiserar väldigt ofta anonyma personer i denna tråden - och det vet du - men du valde som av en händelse att tilltala just mig när det skedde, eftersom det var just jag som skrev till en person som är anonym. Allt för att se vad du skulle få för reaktion/för att provocera mig i vanlig ordning. 

Eftersom jag vet att någon av dig, Jossan eller hon med lustiga hatten som visslar bra, (kan f.ö. vara du alla tre) kommer att fortsätta att gå in i samtalet och fjanta er för att provocera - så skriver jag inte mer till DSS i tråden - och även om jag tror att det inte var festligt för henne igår när det blåste en del runt omkring, så tror jag inte att hon är gjord av glas, utan att hon är tåligare än så.

Jämlikhet och jämställdhet är synnerligen eftersträvansvärt, men jag och några miljoner män här i Sverige avskyr feministfalangen som är manshatare, och därför kommer vi alltid att vara era motståndare. Om DSS vill ha kontakt men inte vill outa sig med sitt nick som hon kanske använt i allehanda trådar, så är det bara att hon isf ordnar ett till nick och sedan inboxar från det.

Så länge som du inte svarar på detta inlägget, så har du och jag pratat klart i denna tråden.