• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • lollat
    Amys skrev 2013-04-04 12:25:53 följande:

Undra om denna kommer tas bort, men jag chansarDrömmer

Du är ju bara föööör sexig människa!
  • Karios

En liten tupplur. Undrar vad jag drömde om, med tanke på hur jag kramar kudden

• Amys
    Mattias39 skrev 2013-04-04 12:34:23 följande:

Bra chansning... :)
    Och VÄLDIGT fin bild...!! På en ursnygg,sexig tjej!! Drömmer
    lollat skrev 2013-04-04 12:37:22 följande:
    Du är ju bara föööör sexig människa!
    Kyss

• Anonym (tjockis)
    NOEL75 skrev 2013-04-04 11:28:49 följande:
    Absolut! Så hade det kunnat vara. Eller också så är det så att jag är en gammal vis man som lärt sig att man alltid vinner på att låtsas att man är en casanova. Aldrig hört talas om "If you can't make it. Fake it!!" Prova det så kanske du blir en riktig charmig prick

NOEL75 skrev 2013-04-04 11:28:49 följande:
    Absolut! Så hade det kunnat vara. Eller också så är det så att jag är en gammal vis man som lärt sig att man alltid vinner på att låtsas att man är en casanova. Aldrig hört talas om "If you can't make it. Fake it!!" Prova det så kanske du blir en riktig charmig prick

Vaddå låtsas Noel? Du har ju ett alldeles eget (nåja nästan, ni är ju några som delar) harem i en annan tråd (grupp)!! ;D
  • Big Bob
    lotus1301 skrev 2013-04-04 09:19:16 följande:

Nu blev den hård igen...
  • Big Bob
    pink dolly skrev 2013-04-04 10:05:54 följande:

Mycket heta bilder, synd att du inte kan lägga upp dem utan hjärtan bara. Byter gärna ut dem mot min tunga
  • NOEL75
    Amys skrev 2013-04-04 12:25:53 följande:

Undra om denna kommer tas bort, men jag chansarDrömmer
    Åhhh du vackra kvinna!! Inte skulle väl någon admin kunna plocka bort något så vackert och oskuldsfullt?? Det ser ut att vara en skön solig dag hemma hos dig....Solig
  • NOEL75
    Anonym (tjockis) skrev 2013-04-04 12:45:46 följande:

Vaddå låtsas Noel? Du har ju ett alldeles eget (nåja nästan, ni är ju några som delar) harem i en annan tråd (grupp)!! ;D
    Ja men precis... Där är ju beviset på att "Fake it til youi make it" verkligen funkar Flört...
  • Amys
    NOEL75 skrev 2013-04-04 13:01:30 följande:
    Åhhh du vackra kvinna!! Inte skulle väl någon admin kunna plocka bort något så vackert och oskuldsfullt?? Det ser ut att vara en skön solig dag hemma hos dig....Solig
    Här skiner alltid solen och lite extra när du lägger upp bilderSolig
  • NOEL75
    Amys skrev 2013-04-04 13:16:04 följande:
    Här skiner alltid solen och lite extra när du lägger upp bilderSolig
    Mmm verkar som att vi kan få våra solar att skina ikapp då
Svar på tråden Helkroppstråden