• joli123

Helkroppstråden

Snart helg igen. Vad gör ni ikväll tråden?
  • småsugen
    Anonym (Snäckan) skrev 2014-10-29 13:46:21 följande:

Hejsan! Får man vara med i klubben eller är det fullt? Har kikat in här under en tid och känner att jag vill bjuda till lite

Självklart! Här är alla som bjudrt påsig själva och ger positivakkommentarer hjärtligt välkomna!

Hoppas du kommer att trivas
  • Borkason

Hejsan! Får man vara med i klubben eller är det fullt? Har kikat in här under en tid och känner att jag vill bjuda till lite

Välkommen :)
    Vi tycker om att se nakna fötter här... Bara så du vet ;)
  • småsugen
    Humlan2014 skrev 2014-10-29 14:34:56 följande:

Jag vill känna mjuka bröst i min hand

Borkason skrev 2014-10-29 16:58:04 följande:
    joli123 skrev 2014-10-29 17:07:28 följande:

Snart helg igen. Vad gör ni ikväll tråden?

Åh, ni fantastiska män...

snygga bilder!!
  • Anonym (Dumspirospero)

Zacken!!! Nu har du gjort samma sak idag igen!! Du lämnar spår efter dig,  men glömmer bilden Skrikandes ska jag behöva ge dig smisk på bara rumpan?? hahah

• Anonym (Dumspirospero)
    Hejsan! Får man vara med i klubben eller är det fullt? Har kikat in här under en tid och känner att jag vill bjuda till lite smile1.gif
    Välkommen och fin kropp har du
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-29 18:37:09 följande:

Zacken!!! Nu har du gjort samma sak idag igen!! Du lämnar spår efter dig,  men glömmer bilden Skrikandes ska jag behöva ge dig smisk på bara rumpan?? smile5.gif hahah

Det var värst vad du är krävande ;). Jag är ju inte så mycket för S&M, så smisk vill jag helst undvika ;)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-10-29 19:04:51 följande:
    Det var värst vad du är krävande ;). Jag är ju inte så mycket för S&M, så smisk vill jag helst undvika ;)
    Snyggt, tack för den

Öööö..*kliar mig lätt i huvudet*...hörru!! Hallå!! Va inte du min soulmate?? Trodde soulmates gillade samma grejor liksom hahaha
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-29 19:10:02 följande:
    Snyggt, tack för den smile1.gif

Öööö..*kliar mig lätt i huvudet*...hörru!! Hallå!! Va inte du min soulmate?? Trodde soulmates gillade samma grejor liksom smile5.gif hahaha
    Hmm, ska jag börja kalla dig för madame Dumspirospero framöver ? ;) och om du säger att "nu får du allt krypa till korset" så menar du det....bokstavligen talat he he he....du får väl överraska mig då ;)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-10-29 19:17:05 följande:
    Hmm, ska jag börja kalla dig för madame Dumspirospero framöver ? ;) och om du säger att "nu får du allt krypa till korset" så menar du det....bokstavligen talat he he he....du får väl överraska mig då ;)
    Jag som är så dålig på överraskningar, kan liksom aldrig hålla tyst...
    Njjjjjjja, jag är mer för att mannen är den som ber mig krypa
    Men i köket är det jag som är Madame