• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 09:43:32 följande:

Go Morgon! Kyligt de va inatt då :(

Usch ja, men är man två under täcket får man snabbt värmen :)

För övrigt en väldigt snygg och attraktiv kropp du visar fram där.
  • Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 10:41:24 följande:

Haha :D Stoppljus här nu ju, vart inte kallt längre!

I aim to please, eller var det värma? Hmmm, ngt var det iaf..

Viktigt att inte ha för mkt på sig nu då så du får värmeslag.. ;)
  • Anonym (Slave)
    Zack skrev 2014-10-31 10:43:49 följande:
    Usch ja, men är man två under täcket får man snabbt värmen :)

För övrigt en väldigt snygg och attraktiv kropp du visar fram där.
    Tack ;D
    Jo de hade vart nått om man nu hade en till att ligga intill ;) 
    Newbe sept skrev 2014-10-31 10:48:28 följande:
    I aim to please, eller var det värma? Hmmm, ngt var det iaf..

Viktigt att inte ha för mkt på sig nu då så du får värmeslag.. ;)
    haha, du har nog aimbot ;) 
  • Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 10:54:35 följande:

haha, du har nog aimbot ;) 

Hahaha, Jag förstår ju knappt hur min telefon fungerar så det är jag helt säker på att jag inte har.. :) jobbigt när man knappt nått medelåldern och tekniken redan spruningit ifrån en.. Får man hålla sig till det man vet.. Sexiga kvinnor är sexiga.. ;)
  • stief84
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 09:43:32 följande:

Go Morgon! Kyligt de va inatt då :(

Fantastiskt snygg! Vart en mkt fin morgon här nu. :)
  • Anonym (hehr)
    SegaMorsan skrev 2014-10-28 23:25:20 följande:
    Precis lagt mig och nu tänker denna morsa säga godnatt i alla fall!??
    läckert =)
  • Anonym (Slave)
    Newbe sept skrev 2014-10-31 11:04:13 följande:
    Hahaha, Jag förstår ju knappt hur min telefon fungerar så det är jag helt säker på att jag inte har.. :) jobbigt när man knappt nått medelåldern och tekniken redan spruningit ifrån en.. Får man hålla sig till det man vet.. Sexiga kvinnor är sexiga.. ;)
    hahah förstår, är knappt själv i medelåldern men tekniken kom och sög med mig ner, lite av en nörd ^^ 

stief84 skrev 2014-10-31 11:06:52 följande:
    Fantastiskt snygg! Vart en mkt fin morgon här nu. :)
    Tackar ;D Skönt med fina morgondagar, speciellt på en höst morgon ;)

• Anonym (Snäckan)
    Zack skrev 2014-10-30 21:29:35 följande:
    Första men förhoppningsvis inte den sista. Nice ass! :)
    Vacker rumpa du har!
  • Anonym (Snäckan)
    Zack skrev 2014-10-30 21:28:27 följande:
    Skulle till och med vilja sträcka mig så långt och säga att det är mycket trevligt, när det nu är din vackra rumpa vi talar om ;)
    Tack sötis
  • Anonym (Snäckan)

Kom precis hem från träningen, såååå skönt med en lång varm dusch Puss på er alla snyggingar!!